Wykonawca usługi musi przyjąć reklamację, jeśli spartaczył...

    Wykonawca usługi musi przyjąć reklamację, jeśli spartaczył zlecenie [PORADNIK]

    Jadwiga Jenczelewska

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Wykonawca usługi musi przyjąć reklamację, jeśli spartaczył zlecenie [PORADNIK]
    1/2
    przejdź do galerii

    ©arc

    - Od półtora roku codziennie walczę z drzwiami, których najpierw nie umiem zamknąć na klucz, a potem nie jestem w stanie ich otworzyć - mówi Czytelniczka, która kupiła nowe drzwi wraz z montażem w jednej z katowickich firm budowlanych.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama