Była zatem okazja dowiedzieć się, jak się za to zabrać, w jaki sposób pisać, jakim pseudonimem się podpisywać, by za kilka lat nie było nam wstyd, a także jak odnieść sukces i wyrobić sobie markę w blogosferze.
– Warto zainwestować w dobry szablon, pomyśleć nad nazwą i wykupieniem domeny. Trzeba się też zastanowić, jak się podpisywać. Jak zaczynałam, wymyśliłam sobie pseudonim „Dolce Gabanka”, który jest po prostu infantylny. Teraz muszę zaczynać od nowa i wyrobić sobie markę pod swoim imieniem i nazwiskiem – wyjaśnia Dagmara Gdala, blogerka z Rudy Śląskiej. Podczas spotkania rozmawiano też o tym, co bloger powinien wiedzieć o SEO (to pozycjonowanie swoich materiałów w wyszukiwarkach internetowych), jak rozprawiać się ze złodziejami treści, co można osiągnąć dzięki blogom oraz jak wygląda współpraca z blogerami od strony firm.
Z częścią opinii nie sposób się zgodzić – gdy na przykład niektórzy blogerzy zakładają, że dziennikarze instytucjonalni są z założenia nieobiektywni, część obserwacji jest kontrowersyjna, ale część – to sądy, które każdy człowiek mediów musi uznać. Podsumowując – to było bardzo ciekawe i pouczające spotkanie. Prezentujemy kilka opinii. Jesteśmy otwarci na rozmowę o blogosferze. Obiektywnie i – zapewniamy blogerów – bez cenzury;).
*DŁUGOTERMINOWA PROGNOZA POGODY NA PAŹDZIERNIK 2013
*Kto najwybitniejszym absolwentem śląskich uczelni? [PLEBISCYT DZ]
*Najpiękniejsze Polki w Kalendarzu Charytatywnym 2014 [ODWAŻNE ZDJĘCIA]
*Najlepsze przepisy na pyszne dania GOTUJ Z DZIENNIKIEM ZACHODNIM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?