Kalendarz 2014: Nagie dziewczyny Zespołu Pszczyna. Będzie...

Kalendarz 2014: Nagie dziewczyny Zespołu Pszczyna. Będzie afera? [ZDJĘCIA]

Karol Świerkot

Dziennik Zachodni

Aktualizacja:

Dziennik Zachodni

Kalendarz 2014: Nagie dziewczyny Zespołu Pszczyna. Będzie afera? [ZDJĘCIA]
1/10
przejdź do galerii

Kalendarz 2014 Zespołu Regionalnego Pszczyna @Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Pszczyńskiej

Kalendarz 2014 Zespołu Regionalnego Pszczyna: Panie z zespołu regionalnego Pszczyna znowu znalazły się na kartach kalendarza. Tym razem ubrane tylko w jeden element ludowego stroju pszczyńskiego. Czy rozebrane zdjęcia wywołąją zgorszenie? Trzy lata temu, kiedy panie pozowały przy maszynach drukarskich w Muzeum Prasy Śląskiej wywołały prawdziwe zgorszenie. Jak będzie tym razem? ZOBACZ ZDJĘCIA
Kalendarz 2014 Zespołu Regionalnego Pszczyna

Pomysł, aby każda z modelek miała na sobie ubrany jeden element stroju pszczyńskiego, wyszedł od samych członkiń zespołu Pszczyna. - Ja jestem tylko chłop od tej czarnej roboty, żeby to zebrać do kupy - śmieje się Grzegorz Cempura prezes Towarzystwa Miłośników Ziemi Pszczyńskiej.

ZOBACZ KONIECZNIE:
Piast Gliwice kalendarz 2014: Zobacz modelki z kalendarza Piasta Gliwice [GALERIA ZDJĘĆ]


I tak na przykład jedna z modelek ma na sobie tylko korale, inna halkę, żadna jednak nie pokazuje twarzy.
- Od początku był taki zamysł. - Ja też tylko wiem, która to moja żona - śmieje się Cempura. - były już próby rozpoznania poszczególnych modelek, ale wszystkie były chybione - dodaje.

Kalendarz ukazał się w nakładzie tylko stu egzemplarzy, po 100 zł. Można go nabyć w Muzeum Prasy Śląskiej w Pszczynie, lub zamówić telefonicznie.

Jak podkreśla Cempura niski nakład podnosi unikatowość tego wydawnictwa - Tym bardziej że w nazwie październik wkradł nam się błąd, więc jest to wręcz edycja kolekcjonerska jak ze znaczkami pocztowymi - śmieje się Grzegorz Cempura.

Dochód ze sprzedaży zasili budżet zespołu Pszczyna - Zostanie przeznaczony na nowe stroje i bieżące utrzymanie zespołu - tłumaczy.

Ostatni kalendarz ukazał się na 2012 rok, wówczas członkinie zespołu z okazji 25-lecia Muzeum Prasy Śląskiej pozowały przy maszynach drukarskich.

Po raz pierwszy natomiast kalendarz ukazał się na 2011 rok, z okazji 50 lecia Towarzystwa Miłośników Ziemi Pszczyńskiej, a sesja zdjęciowa odbyła się w pszczyńskim skansenie.
Wszystkie kalendarze rozeszły się w mgnieniu oka. Tym razem będzie zapewne podobnie.

- Pokazujemy w tych kalendarzach, że Śląsk to nie tylko górnicy umazani węglem, ale także piękne kobiety - zapewnia Cempura.

ZOBACZ KONIECZNIE, JAK ŚPIEWA I TAŃCZY ZESPÓŁ REGIONALNY PSZCZYNA:






*Regionalna lista płac. Sprawdź, ile zarabiają [ZAROBKI OD 100 ZŁ DO 1 MLN ZŁ]
*Kuchenne Rewolucje w Tychach: Dom Bawarski Tychy Magdy Gessler [ZDJĘCIA + WIDEO]
*Najpiękniejsze polskie kolędy [POSŁUCHAJ i WYBIERZ]
*Najlepsze prezenty na święta Bożego Narodzenia [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Komentarze

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

wiocha górą

twoja stara (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Moim zdaniem fajne laski i życze im powodzenia w dalszych edycjach kolejnych kalendarzy !

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

No cóż...

Jestem za (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Myślę, że mimo wszystko ten kalendarz pokazuje piękne (nie, nie modelki, po prostu piękne) kobity, a nie pornografię - w końcu widać tylko fragment ciała, a wszelkie "intymne" miejsca są...rozwiń całość

Myślę, że mimo wszystko ten kalendarz pokazuje piękne (nie, nie modelki, po prostu piękne) kobity, a nie pornografię - w końcu widać tylko fragment ciała, a wszelkie "intymne" miejsca są zasłonięte. Więcej nagości i pornografii mają w sobie kobiety opalające się topless na plaży... Tak więc wyjmijmy swoje kije z pewnego miejsca, gdzie słońce nie dochodzi i doceńmy. Zwłaszcza, że jest to też reklama i promowanie kultury.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

koment do kalendarza

Facet (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

Ja czuję niedosyt! Fajny pomysł i piękne zdjęcia!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

softporno

softpornototezporno (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 5

SOFT PORNO nic dodac nic ujac. Wszystko aby sie wybic, byle o sufig glowa nie przypier*****lic !

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Piękny

Andrzej (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

Kalendarz bardzo ciekawy, piękne zdjęcia, ciała modelek bardzo atrakcyjne. SUPER POMYSŁ! Wszystko zrobione z dużą klasą, gratuluję!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Paranoja!

NKM (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

Ludzie już powariowali z tej ciemnoty i pruderii. To jest sztuka a nie pornografia.
Świetny kalendarz. A mohery nie muszą go kupować i wybrzydzać.


Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hej

ho (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

a to co robia zlodzieje to zwykle pozyczki a nie kradzieze ....

Niektorzy to byle g****o zobacza i juz wołają - "to sztuka" !!!! -> porno to porno !

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Ładne

wbbb (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

A niby o czym jest ponad połowa piosenek ludowych? I jakoś nikt się nie oburza ;-)
Ładny kalendarz.


Autor komentarza nie dodał zdjęcia

cooo

lioo (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

O pokazywaniu gołych d*p publicznie?

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gdzie one rozebrane??

luki (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

nie lapie nie pokazuja sutkow ani trojkatow wiec czego tu afere robic z czego?? na plazy mozna latem zobaczyc bardziej rozneglizowane kobietki a nwet na ulicach ehhhhh

glupi kraj albo takie...rozwiń całość

nie lapie nie pokazuja sutkow ani trojkatow wiec czego tu afere robic z czego?? na plazy mozna latem zobaczyc bardziej rozneglizowane kobietki a nwet na ulicach ehhhhh

glupi kraj albo takie nabijanie odslonzwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Nagie?

Mati (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 10

Przecież nie są nagie ... O co chodzi???

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

fajne

scorpion (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5

wrzesień jest fajny i kwiecień

1 3 4 5 ... 10 »

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

DZ poleca

Wideo