Menu Region

Piotr Żyła: Skoczek narciarski produkuje czapki dla kibiców

Piotr Żyła: Skoczek narciarski produkuje czapki dla kibiców

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Dziennik Zachodni

Katarzyna Koczwara

2Komentarze Prześlij Drukuj
Piotr Żyła udziela się na Facebooku, bierze udział w reklamach, właśnie otworzył swój sklep. Popularność wykorzystuje maksymalnie.
Piotr Żyła: Skoczek narciarski produkuje czapki dla kibiców

Piotr Żyła kolekcję czapek prezentuje wraz z żoną. Jak sam przyznaje, decyzję o otwarciu sklepu wymusili na nim kibice. Małżeństwo zapowiada kolejne niespodzianki dla sympatyków skoczka

(© szymon brodacki/fotobrodacki)

Sportowa passa Piotra Żyły zaczęła się na początku roku. Za nią przyszła sympatia kibiców i popularność wśród internautów. Piotr Żyła to kolejny skoczek z Wisły, który, podobnie jak wcześniej Adam Małysz, ujmuje szczerością. Po prostu: zwykły chłopak z sąsiedztwa. Takich go uwielbiają. A jeśli jeszcze mogą kupić jego czapkę, uwielbienie jest jeszcze większe.

- Jest sobą, jest autentyczny, dlatego jest doceniany przez internautów - zauważa dr Bohdan Dzieciuchowicz, specjalista od kreowania wizerunku, który jednocześnie zauważa, że choć sukcesów na koncie Żyła ma mniej niż na przykład Kamil Stoch, to jest go więcej w mediach.
- Kamil Stoch jest poprawny, nie ma tej naturalności co Żyła, nie pozwala sobie na luz - porównuje Dzieciuchowicz.

A Piotr Żyła, niezależnie od wyników sportowych, ma wciąż rosnące grono fanów. Widzą tę popularność i wykorzystują media, firmy reklamowe i sponsorzy (bywa i tak, że aktywność medialna jest wpisana w warunki umowy sponsorskiej). Skoczek jest aktywny na Facebooku, wziął udział w reklamie paluszków, teraz związał się reklamowo z firmą telekomunikacyjną. Sam także stara się tę popularność wykorzystać biznesowo i w listopadzie uruchomił sklep z czapkami.

Nietypowy początek
Skąd pomysł na czapki? Żona Piotra Żyły, Justyna, mówi nam, że inspiracja wyszła od kibiców. A zaczęło się od nietypowego prezentu. Justyna podarowała Piotrowi czapkę "z oczami". Polubił ją, często ubierał, a wraz z rosnącą popularnością skoczka z Wisły zaczęła rosnąć i popularność czapeczki. - Dużo osób pytało go na Facebooku o możliwość zakupu takiej samej. I Piotr wpadł na pomysł: Może bym sam zaprojektował swoją kolekcję? - zdradza nam kulisy rodzinnego biznesu Justyna Żyła.

- Chciałem dać kibicom swój gadżet. To, co się ze mną kojarzy, to czapka. Tak wyszło, że żona prowadzi sklep właśnie z czapkami - dodaje skoczek.

To, co stanowi o popularności podopiecznego Łukasza Kruczka, to naturalność, spontaniczność i duże poczucie humoru. Piotr Żyła z takim samym nastawieniem promuje swoją firmę "czapkową". Na stronie internetowej czapki prezentuje tylko on lub jego żona.

I biznes, i szczytny cel
- Żyła jest taki, jak wielu internautów. Mają podobne poczucie humoru, podobne wartości w życiu. Komercjalizacja sukcesu nie wpłynie na spadek jego popularności. Ludzie wiedzą, że skakać do końca życia nie będzie - dodaje dr Bohdan Dzieciuchowicz. Specjalista od kreowania wizeunku chwali skoczka także za wykorzystanie swojego nazwiska do promocji ważnej akcji. Z każdego zakupu bowiem złotówka przeznaczona jest na wspieranie krwiodawstwa w Polsce. - Każda akcja, która przynosi dobro społeczne, jest pożyteczna, nieważne są intencje - mówi Dzieciuchowicz.
1 »
Reklama
2

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

Łukasz

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Czapki (gość)  •

Czapki produkowane w chinach sprzedawane w Polsce - SUPER:)

skomentuj

???

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Z (gość)  •

w Tomaszowie Maz. Produkowane oni tam kupuje i swoje logo daj od taka firma

odpowiedzi (0)

skomentuj
Reklama
Reklama