Menu Region

Kinomaniak.tv nie działa, ale powstał Kinoman.tv...

Kinomaniak.tv nie działa, ale powstał Kinoman.tv [KOMENTARZE]

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Dziennik Zachodni

49Komentarzy Prześlij Drukuj
Serwis kinomaniak.tv nie działa. Serwis kinomaniak.tv został zamknięty. Dlaczego kinomaniak.tv nie działa? Co się stało? Został przeniesiony na serwis kinoman.tv. ZOBACZCIE + KOMENTARZE INTERNAUTÓW
1/3

Strona główna kinomaniak.tv

(© kinomaniak.tv)

Serwis kinomaniak.tv został zamknięty. Stali użytkownicy są zaskoczeni i zasmuceni. Dlaczego serwis kinomaniak.tv nie działa? Dziennik Zachodni spróbował znaleźć odpowiedź.


CZYTAJ KONIECZNIE:
KINOMAN.TV PRZEJMUJE UŻYTKOWNIKÓW SERWISU KINOMANIAK.TV


Serwis kinomaniak.tv nie działa. Ponad milion użytkowników zamiast zestawu filmów do wyboru widzi jedynie napis na czarnym tle The End. Co na to właściciele serwisu kinomaniak.tv? Od miesiąca nie ma z nimi kontaktu. Ostatni wpis na firmowym profilu na Facebooku pochodzi z 6 grudnia.

ZOBACZ TEŻ: KINOMANIAK.TV NIE DZIAŁA - CZYTAJ WIĘCEJ

Co się stało? Możemy się jedynie domyślać na podstawie historii podobnych serwisów oferujących filmy online.

Kinomaniak.tv pozwalał oglądać filmy zagraniczne i polskie bez opłat lub za niewielkie opłaty typu premium. Bardzo często były to filmy niedostępne w inny sposób. Najważniejszym plusem serwisu kinomaniak.tv było udostępnianie filmów zagranicznych z polskimi napisami. Były to filmy krótko po premierach w USA i innych krajach, na długo przed premierami w Polsce.

Użytkownikom bardzo podobała się taka usługa serwisu kinomaniak.tv. Ale okazało się, że to działania bezprawne. Kinomaniak.tv nie miał prawa ani udostępniać polskim użytkownikom zagranicznych filmów, ani ich promować. Część użytkowników wiedziała, że to nielegalne lecz mimo to bardzo chętnie z tego korzystała, bo nie miała innej możliwości.

Według naszych informacji serwis kinomaniak.tv przeniósł się na inny serwis kinoman.tv. Serwis kinoman.tv już działa.

Jak zniknięcie kinomaniaka.tv komentują internauci?

Oto kilka komentarzy:
"Bardzo będzie mi brak tych filmów.Bardzo mile spędzałam czas w tym serwisie.Siadałam oglądałam jak byłam zmęczona, zaległe seriale, fajne filmy Polecałam rodzinie do oglądania mogłam sobie wybrać temat filmu z zależności od samopoczucia i nastroju i dostępnego czasu. Bardzo mi będzie brakować KINOMANIAKA"

"Zaplacilem za caly rok a mineli dopiero 3 miesiace! I co teraz? Kto mi ma oddac kase?"

"Przeciętny Polak na wyprawę do kina musi wydać całą dniówkę, a czasem ta nie starcza, a później zdziwienie, że piractwo się szerzy.

"Ja nie mam w kanałach disney channel i gdy wchodziłam w seriale na kinomaniaku były tam wszystkie seriale jakich dusza może zapragnąć na myśl że mogą zamknąć ten portal chce mi się płakać nie mogą tego zrobić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Według badań Megapanel PBI/Gemius z lipca 2013 roku z serwisu kinomaniak.tv korzystało ok. 1,3 mln użytkowników.

KLIKNIJ I PRZEJDŹ DO GŁOSOWANIA NA:
WYDARZENIE ROKU 2013 W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM



*Zimy w styczniu nie będzie [PROGNOZA POGODY NA STYCZEŃ 2014]
*Abonament RTV 2014 [OPŁATY, TERMINY, ULGI]
*Urlop macierzyński i urlop rodzicielski 2014 [ZASADY I TERMINY]
Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
48

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

kemcz

0 / -2

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

krmcz (gość)  •

Hej, znalazłem stronke dzięki której można określić położenie wszystkich po ich numerze telefonu: XPag.es/?1D3A wystarczy aby poszukiwany telefon był włączony. JA sprawdziłem gdzie przebywa moja dzieczyna i byłem niemile zaskoczony ...

odpowiedzi (0)

skomentuj

polecam

+4 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Piotr (gość)  •

polecam bardzo zerolimitow.pl , super strona ;) kinoman to na prawde ladnie zyskal dzieki reklamie taki serwisow omylkowo poniewaz to nie jest zastepca kinomaniaka..

odpowiedzi (0)

skomentuj

lenka

0 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

lenka 1245 (gość)  •

Czy ktoś wie dlaczego dzisiaj nie można oglądać żadnych filmów na kinoman.tv? Może to dlatego,że od niedawna mam konto na tym portalu i może trzeba zapłacić za oglądanie czego kolwiek. Pomocy!!!!!!!

skomentuj

Mr.Majestic

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ten sam problem (gość)  •

witam mam ten sam problem jak zaznaqczam play to strona przewija sie do gory i nic nie moge z tym zrobic ,pisalem do sapportu ale oczywiscie nadal czekam na odpowiedz jak znajdziecie rozwiazanie dajcie znac pozdrawiam

odpowiedzi (0)

skomentuj

kinoman to wielka lipa

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

et (gość)  •

kinoman to wielka lipa,dlatego niw można nic tam oglądać

odpowiedzi (0)

skomentuj

mam to samo

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Rizwan (gość)  •

Hej. Mam ten sam problem. Player się nie ładuję i nie mogę obejrzeć serialu :(

odpowiedzi (0)

skomentuj

---

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Gabi (gość)  •

Kinomaniak był moją ulubioną stroną, na żadnej innej stronie nie spędzałam tak dużo czasu.Nawet na fb spędzam mniej czasu niż spędzałam na kinomaniaku.
Niektórzy mówią, że Kinoman to prawie to samo co kinomaniak nie zgadzam się z tym.Gdy oglądam jakiś film (gdy jestem zalogowana) po ok.20 min. koniec oglądania zacina mi się przy K.A.Ż.D.Y.M filmie...

odpowiedzi (0)

skomentuj

WWW.GOLDVOD.TV

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Niki (gość)  •

Ja tam oglądam na goldVOD.tv jest najlepiej bo oprócz filmów jest jeszcze tv online

odpowiedzi (0)

skomentuj

kino

+3 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

darek (gość)  •

szkoda , Kinomaniak był stroną najchętniej odwiedzaną przez moją rodzinę. Kinoman nie do końca się sprawdza

odpowiedzi (0)

skomentuj

nie można sie zalogować

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

welonka (gość)  •

co sie dzieje dzis z kinoman.tv? w ogóle nie mozna nawet sie zalogowac jakby strona się zacieła tylko na stronie głownej?...a ilość reklam itd. jest porażajaca!

skomentuj

kino

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

darek (gość)  •

to prawda nie można dziś nic oglądnąć , pytam czemu

odpowiedzi (0)

skomentuj

fajna stronka

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kotek (gość)  •

goo .gl/YNvnIX polecam wam tą zajebistą stronę z filmami i serialami bez limitu :P

odpowiedzi (0)

skomentuj

kinomaniak.tv

+1 / -2

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kornelia, (gość)  •

ja mialam zaplacone kinomaniak dozywotni.co teraz mam zrobic,,gdzie zwrot forsy,,gdzie sie udac w tej sprawie jak wszystko jest pozamykane nawet adres i telefony aby sie poradzic,,wtej sprawie prosze was o pomoc lub rade,,,

skomentuj

kino

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

darek (gość)  •

chyba można to podciągnąć pod wyłudzenie,spróbuj zapytać o to policję. Powodzenia

odpowiedzi (0)

skomentuj

filmy

+1 / -7

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

matik (gość)  •

nie roxumiem ludzi ktorzy porownuja takie strony fo kina bo kino drogie po to sie idzie fo kina zeby na duzym ekranue obejrzec. chcecie taniej ogladsc w domu idzcie do wypozyczalni film zaplacicie duzo mniej nuz za kino i przynajmniej jakosc bedzie ale nie wszyscy by wszystko chcieli za darmo

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 4 »