Mam wrażenie, że coraz więcej firm w ten sposób odgradza się od klientów. Nie można nigdzie niczego się dowiedzieć przez telefon, bo nikt go nie odbiera, a są tylko infolinie. Człowiek tylko się denerwuje i traci pieniądze, bo te połączenia są bardzo długie.
Proponuję, żeby tą sprawą zajęły się federacje i stowarzyszenia konsumentów czy nawet Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Bo przecież jakby nie było, infolinie nie ułatwiają życia konsumentom, a często nie da się przez nie w ogóle z nikim skontaktować.
(MOKR)
Wiktor z Wisły
CZYTAJ WIĘCEJ LISTÓW DO REDAKCJI DZIENNIKA ZACHODNIEGO
Nasz adres: "Dziennik Zachodni" Media Centrum, ul. Baczyńskiego 25a, 41-203 Sosnowiec
Adres mejlowy: [email protected]
KLIKNIJ I PRZEJDŹ DO GŁOSOWANIA NA:
WYDARZENIE ROKU 2013 W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM
*Zimy w styczniu nie będzie [PROGNOZA POGODY NA STYCZEŃ 2014]
*Abonament RTV 2014 [OPŁATY, TERMINY, ULGI]
*Urlop macierzyński i urlop rodzicielski 2014 [ZASADY I TERMINY]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?