Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

    Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

    MT

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Regionalna Izba Gospodarcza, katowicka agencja Prime PR oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego uczą przedsiębiorców o public relations.
    Dzisiaj do rąk przedsiębiorców trafi druga bezpłatna częśc przewodnika przygotowanego w formie pytań i odpowiedzi, wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie.

    Części poradnika PR, czyli co będą dystrybuowane wśród firm należących do Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni - Śląska Marka, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama