Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie zostawiaj psa na lodzie: GKS Tychy rozpoczął kampanię ZDJĘCIA

JOL
Plakat akcji "Nie zostawiaj psa na lodzie"
Plakat akcji "Nie zostawiaj psa na lodzie" Łukasz Sobala
Nie zostawiaj psa na lodzie - to akcja GKS Tychy, prawdopodobnie pierwsza na świecie. Akcja plakatowa. Na plakatach są hokeiści GKS Tychy oraz psy z tyskiego schroniska. Plakaty można będzie zobaczyć w autobusach oraz w różnych miejscach miasta.

- GKS Tychy jest marką rozpoznawalną w całym kraju. Postanowiliśmy wykorzystać wizerunek naszych hokeistów do akcji promującej podopiecznych schroniska miejskiego. Liczymy, że dzięki tej kampanii przekonamy ludzi do adopcji- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sporu. -Hasło przewodnie-"Nie zostawiaj zwierząt na lodzie" nie jest przypadkowe. Cały czas słyszymy o porzucaniu zwierząt, szczególnie przed wakacjami. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu zawodników trafimy do świadomości społeczeństwa. A same hasła na pewno sprowokują do dyskusji i zadziałają na wyobraźnię - dodaje Grzegorz Bednarski.

Każde hasło nawiązuje do hokeja na lodzie i schroniska. Na plakacie można zobaczyć np. jak Michał Kotlorz podchodzi "bez kija" do psa oraz wilka, który karmi podopiecznego schroniska.

Takich plakatów jest sześć.

- Chcemy, aby właściciele bardziej odpowiedzialnie zajmowali się swoimi zwierzętami, żeby nie musiały one trafiać do schronisk i patrzeć na świat przez kraty. Poprzez kolejne hasła apelujemy o humanitarny stosunek do zwierząt, o to, aby nie być obojętnym wobec ich krzywdy, reagować na przejawy złego traktowania- podkreśla Agnieszka Osior, kierownik Miejskiego Schroniska dla zwierząt w Tychach.

Kampania "Nie zostawiaj zwierząt na lodzie" została zainaugurowana we wtorek, 16 maja, na Stadionie Zimowym w Tychach. Hokeiści po raz pierwszy zobaczyli plakaty i jak zgodnie mówią- efekt końcowy jest imponujący.

- Największym wyzwaniem była sesja zdjęciowa. Zakładaliśmy, że będziemy musieli poświęcić na jej realizacją nawet kilka dni, ale wszystko udało się zrobić w zaledwie dwie godziny. Lodowisko nie jest środowiskiem naturalnym zwierząt, ale podopieczni Schroniska Miejskiego doskonale z nami współpracowali. To było także ciekawe doświadczenie dla naszych zawodników, ponieważ po raz pierwszy brali udział w takiej sesji- dodaje Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyskiego Sportu.

Plakaty mieszkańcy Tychów oraz sąsiednich powiatów będą mogli zobaczyć w autobusach oraz centralnych punktach miasta.

Tak wyglądały Kulisy sesji zdjęciowej

Autorem zdjęć jest Łukasz Sobala, oprawę graficzną wykonał Grzegorz Boduszek.

ZOBACZ KONIECZNIE: NASZA RAMÓWKA
DZISIAJ POLECAMY PROGRAM TOP SPORTOWY24

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!