Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rabaty dla wiernych

Sławomir Cichy
Karta Miejska pełni w Jaworznie rolę biletu miesięcznego - mówi Marcin Chomitowski
Karta Miejska pełni w Jaworznie rolę biletu miesięcznego - mówi Marcin Chomitowski mikołaj suchan
Pod koniec roku ma ruszyć Sosnowiecki Program Lojalnościowy wymyślony przez Stowarzyszenie "Teraz Sosnowiec". Reklamują go już lokalne portale internetowe. Chętni, którzy chcą uczestniczyć w akcji mają dostać karty programu, dzięki którym będzie możliwy w mieście zakup towarów i usług z rabatami.

Problem w tym, że formalnie Stowarzyszenie "Teraz Sosnowiec" jeszcze nie istnieje, a z co najmniej czterystu partnerów, na których liczą pomysłodawcy udało się pozyskać kilkudziesięciu. Ilu konkretnie - to tajemnica. Program lojalnościowy i samo stowarzyszenie są na tyle tajemnicze, że próżno szukać go w spisie takich organizacji na terenie miasta.

- Nie mogę podać siedziby stowarzyszenia i telefonu kontaktowego, bo nie istnieje - usłyszeliśmy wczoraj od Krzysztofa Polaczkiewicza z Wydziału Promocji i Informacji sosnowieckiego ratusza.

Pod wskazanym w reklamie numerem telefonu zastaliśmy Zbigniewa Bubaka, który przedstawił się jako: członek założyciel. - Stowarzyszenie złożyło papiery do sądu o zmianę zakresu działalności i nazwy. Czekamy na wypis z Krajowego Rejestru Sądowego - powiedział. Jednak jak wcześniej nazywało się stowarzyszenie "Teraz Sosnowiec" nie chciał powiedzieć. - Nie udzielam takich informacji. Powiem tylko, że formalności są na ukończeniu - dodał.

Potwierdził, że stowarzyszenie pod koniec roku chce wydać 15 tysięcy kart, dzięki którym mieszkańcy będą mogli uzyskać zniżki w punktach partnerskich stowarzyszenia. - Z kolei przedsiębiorcy zyskają 15 tysięcy lojalnych klientów. Bo naszym celem jest pobudzenie przedsiębiorczości w Sosnowcu i zachęcenie mieszkańców do robienia zakupów na miejscu a nie poza granicami miasta - kończy Zbigniew Bubak.

Karta lojalnościowa nie będzie miała ani chipa, ani paska magnetycznego, do których przyzwyczailiśmy się, kiedy ich emitentami są gminy czy firmy współpracujące z sieciami handlowymi. Ma to być kawałek lakierowanego kartonu, którego cechą indywidualną będzie numer klienta i dzięki temu będzie można gromadzić punkty wymienialne na nagrody. Dystrybucja kart Sosnowieckiego Programu Lojalnościowego ma się odbywać za pośrednictwem specjalnych punktów na terenie miasta oraz poprzez wolontariuszy Stowarzyszenia odwiedzających mieszkańców Sosnowca w ich miejscu zamieszkania.

- W ratuszu nieoficjalnie dyskutuje się o tym, czy to nie jest przypadkiem pomysł na kampanię wyborczą - mówi jeden z urzędników. Na temat konotacji politycznych stowarzyszenia "Teraz Sosnowiec", członek założyciel wczoraj nie chciał rozmawiać.

Grzegorz Dąbrowski, rzecznik sosnowieckiego magistratu powiedział nam, że miasto bierze udział tylko w jednym zewnętrznym programie związanym z wydawaniem kart chipowych. Chodzi o Śląską Kartę Usług Publicznych. Pierwsze karty mają być dostępne w 2012 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Rabaty dla wiernych - Dziennik Zachodni