Współcześni Mikołaje wykorzystują nowoczesne techniki marketingu, internet, portale społecznościowe, Public Relations i autokreację, służącą wielkiej autopromocji, by szóstego grudnia mieć pełen portfel zamówień.
Czym kusi współczesny Mikołaj? "Prawdziwa broda, oryginalny brzuch" - reklamuje się w sieci pewien Santa Claus. Brawo, brawo. Na to trzeba przecież pracować przez cały rok. Kolejna atrakcja to strój przywieziony z Laponii.
A renifery? Otóż są, sprowadziła je pewna sieć supermarketów w regionie i prezentuje przed wejściem do sklepu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?