Czas Mikołajów!

    Czas Mikołajów!

    Marcin Kasprzyk

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Nadchodzi czas Mikołajów. Ale okazuje się, że tak jak w innych dziedzinach gospodarki, by mieć w sezonie mikołajowe wzięcie, nie wystarczy już paczka waty, czerwona zasłona i worek po ziemniakach.
    Współcześni Mikołaje wykorzystują nowoczesne techniki marketingu, internet, portale społecznościowe, Public Relations i autokreację, służącą wielkiej autopromocji, by szóstego grudnia mieć pełen portfel zamówień.

    Czym kusi współczesny Mikołaj? "Prawdziwa broda, oryginalny brzuch" - reklamuje się w sieci pewien Santa Claus. Brawo, brawo. Na to trzeba przecież pracować przez cały rok. Kolejna atrakcja to strój przywieziony z Laponii.

    A renifery? Otóż są, sprowadziła je pewna sieć supermarketów w regionie i prezentuje przed wejściem do sklepu.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama