PKO Bank Polski informuje, że nie jest autorem tych wiadomości. Są one wysyłane są przez osoby podszywające się pod bank.
PKO zamieściło w swoim serwisie internetowym (www.pkobp.pl) informację, w której poproszono klientów, aby nie odpowiadali na tego typu maile, nie korzystali z podanego w nich linku i nie udostępniali danych dotyczących karty, (jej numeru, kodu PIN daty ważności i kodu CVV2). Klienci ostrzegani są też, że fałszywe e-maile, mogą mieć na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie ich komputerze szkodliwych programów podglądających i śledzących ich działania.
Warto pamiętać, że bank nigdy nie prosi o przekazywanie jakichkolwiek danych drogą mailową. Na stronie logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO umieszczone są zasady bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej. oprac. BAB
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?