Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Fałszywe maile do klientów PKO BP

Redakcja
W poniedziałek pojawiły się w internecie fałszywe maile, których nadawca prosi o weryfikację danych dotyczących kart kredytowych PKO Banku Polskiego twierdząc, że niepotwierdzenie tych danych skutkować będzie zamknięciem rachunku.

PKO Bank Polski informuje, że nie jest autorem tych wiadomości. Są one wysyłane są przez osoby podszywające się pod bank.

PKO zamieściło w swoim serwisie internetowym (www.pkobp.pl) informację, w której poproszono klientów, aby nie odpowiadali na tego typu maile, nie korzystali z podanego w nich linku i nie udostępniali danych dotyczących karty, (jej numeru, kodu PIN daty ważności i kodu CVV2). Klienci ostrzegani są też, że fałszywe e-maile, mogą mieć na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie ich komputerze szkodliwych programów podglądających i śledzących ich działania.

Warto pamiętać, że bank nigdy nie prosi o przekazywanie jakichkolwiek danych drogą mailową. Na stronie logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO umieszczone są zasady bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej. oprac. BAB

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty