Fałszywe maile do klientów PKO BP

Fałszywe maile do klientów PKO BP

Zdjęcie autora materiału

Dziennik Zachodni

W poniedziałek pojawiły się w internecie fałszywe maile, których nadawca prosi o weryfikację danych dotyczących kart kredytowych PKO Banku Polskiego twierdząc, że niepotwierdzenie tych danych skutkować będzie zamknięciem rachunku.
PKO Bank Polski informuje, że nie jest autorem tych wiadomości. Są one wysyłane są przez osoby podszywające się pod bank.

PKO zamieściło w swoim serwisie internetowym (www.pkobp.pl) informację, w której poproszono klientów, aby nie odpowiadali na tego typu maile, nie korzystali z podanego w nich linku i nie udostępniali danych dotyczących karty, (jej numeru, kodu PIN daty ważności i kodu CVV2). Klienci ostrzegani są też, że fałszywe e-maile, mogą mieć na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie ich komputerze szkodliwych programów podglądających i śledzących ich działania.

Warto pamiętać, że bank nigdy nie prosi o przekazywanie jakichkolwiek danych drogą mailową. Na stronie logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO umieszczone są zasady bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej. oprac. BAB

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

DZ poleca

Wideo