Reklama z Adamkiem

    Reklama z Adamkiem trafiła do prokuratury!

    Łukasz Gardas

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    W zdjęciach kręconych na składzie drewna Adamka zastąpił kaskader
    1/3
    przejdź do galerii

    W zdjęciach kręconych na składzie drewna Adamka zastąpił kaskader ©Fot. Łukasz Gardas

    Uważa, że twórcy reklamy złamali przepisy ustawy o wychowaniu w trzeźwości. - W reklamie piwa nie powinno się wykorzystywać wizerunku znanej osoby, która odniosła sukces zawodowy i życiowy - mówi Kama Dąbrowska z PARPA.

    Zdaniem agencji, spot może niekorzystnie oddziaływać na niektórych odbiorców, bo bohater reklamy sugeruje, że siłę fizyczną i sportowe osiągnięcia można zdobyć dzięki spożywaniu złocistego napoju.

    - Bokser jest autorytetem i wzorem do naśladowania dla wielu młodych chłopców - dodaje Dąbrowska.
    Dlatego PARPA zażądała od producenta wycofania reklamy z anten telewizyjnych. Gdy to nie poskutkowało, złożyła doniesienie do prokuratury.

    - Wpłynęło do nas takie zawiadomienie - potwierdza Katarzyna Dobrzańska, szefowa Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów. - Zwróciliśmy się już do jednej z komercyjnych stacji telewizyjnych o udostępnienie spotu reklamowego - wyjaśnia prokurator Dobrzańska.

    Z zastrzeżeniami agencji nie zgadzają się ludzie znający go i współpracujący z Adamkiem.
    - Tomek nie jest stroną w tej sprawie - zaznacza Stanisław Skrzyński, doradca Adamka. Tłumaczy, że pięściarz dostał propozycję zagrania w reklamie, którą przyjął. Dostał za to pieniądze, ale nie miał wpływu na jej kształt. Doradca boksera twierdzi też, że po konsultacjach z prawnikami twórcy spotu, dmuchając na zimne, i tak wycięli z niego elementy sugerujące jakikolwiek związek z boksem. - Uważamy, że nie złamano prawa, czego dowodzi fakt, że reklama do tej pory nie została zdjęta - mówi Skrzyński.

    Grażyna Adamek, kuzynka boksera, uważa, że reklama nie będzie miała żadnego wpływu na karierę pięściarza.
    1 »

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      reklama z Adamkiem

      Franciszek Kopczak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 36 / 35

      Zgadzam się z opinią p.prof.Doktorowicz. Oczywiscie,że znani ludzie nie powinni reklamować jakichkolwiek napojów alkoholowych. Wiadomo,że reklama nastawiona jest na oddziaływanie na podświadomość -...rozwiń całość

      Zgadzam się z opinią p.prof.Doktorowicz. Oczywiscie,że znani ludzie nie powinni reklamować jakichkolwiek napojów alkoholowych. Wiadomo,że reklama nastawiona jest na oddziaływanie na podświadomość - czyli osiągam sukces gdy piję piwo.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama