Punktem kulminacyjnym była tradycyjnie już gala konkursu "Złote formaty" za najlepsze projekty promocyjne zrealizowane przez polskie miasta i regiony w 2009. Do I etapu zgłoszono 173 projekty promocyjne. Spośród nich do finału jury zakwalifikowało 28 najlepszych z dziesięciu miast, wśród nich z Rudy Śląskiej, siedmiu województw (a wśród nich śląskiego) oraz jeden zgłoszony przez warszawską dzielnicę Bielany.
Najbardziej prestiżowa nagroda - Grand Prix Festiwalu, przyznawana za działalność promocyjną na przestrzeni ostatnich trzech lat, trafiła w ręce przedstawicieli woj. świętokrzyskiego. W kategorii Kampania On-line zwyciężyła Ruda Śląska (nazwana przez organizatorów "czarnym koniem" konkursu) za projekt pn. "Ogólnopolski Festiwal Wspomnień". - Cieszę się niezmiernie, że coraz więcej samorządów realizuje odważne koncepcje promocyjne, a promocję traktują jako drogę do osiągnięcia długofalowych, strategicznych celów - powiedział Janusz Malinowski, prezes zarządu Grupy Ströer, jeden z jurorów konkursu.
Nagrodami dla wszystkich zwycięskich miast są kampanie reklamowe - ogólnopolska kampania outdoorowa za 100 tys. zł oraz kampanią na nowoczesnych nośnikach infoscreen w warszawskim metrze o wartości 30 bądź 20 tys. zł.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?