Wylecieć ponad Śląsk, czyli szukanie mocnej strony WIDEO

    Wylecieć ponad Śląsk, czyli szukanie mocnej strony WIDEO

    Monika Pacukiewicz

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Pięć milionów złotych będzie kosztowała kampania reklamowa Urzędu Marszałkowskiego, która ruszyła właśnie w poniedziałek. Ma zachęcić Polaków do spędzania wolnego czasu w naszym województwie.
    Ma też przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku regionu. Ma być bardzo widoczna w internecie. Na blogach poświęconych śląskiej kulturze, kuchni, podróżom, modzie oraz wzornictwu będą przedstawiani pasjonaci z naszego województwa. Kampania będzie też prowadzona na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych - na Facebooku.

    Reklamę województwa pokażą główne stacje telewizyjne, prasa ogólnopolska, usłyszymy ją też w wielu rozgłośniach radiowych.
    Do odwiedzenia nas zachęcać będzie m.in. kosmonauta Andrzej, który unosi się nad planetarium i Spodkiem. Na innych plakatach są kucharz, koronczarka, instruktorka wspinaczki i dzieci bawiące się w kopalnianym chodniku.

    Nie tylko kosmonauta, ale i inni bohaterowie unoszą się w powietrzu. Stąd właśnie hasło kampanii Pasjonauci polecają. Grupa Eskadra, która przygotowała tę kampanię, chciałaby, byśmy polubili słowo będące zbitką "pasjonata" i "kosmonauty".

    Pasjonauci zapraszają, ale gdzie i na co? Na śląskie kluski do Promnic, na szlak zabytków techniki, na Jurę Krakowsko- Częstochowską i w Beskidy, szczególnie do Koniakowa.
    Daniel Muc z agencji Imago PublicRelations bardzo dobrze ocenia spot reklamowy. - Jest nowoczesny i dynamiczny, podoba mi się nawiązanie do Gwiezdnych Wojen - podkreśla. Zauważa jednak, że: - Bardzo mocno odcinamy się od tego, jak Śląsk jest postrzegany na zewnątrz - mówi Muc. Skąd ten wniosek? W reklamie nie pada ani jedno słowo w gwarze, żaden z aktorów nie mówi ze śląskim akcentem.
    1 »

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      rozkosz marszałka

      ślązak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

      samozadowolenie marszałka wydał 5mln więcej a efekt na jego stronie silesia-region nie działa nic w dziale atrakcje turystyczne do tego stopnia, że nie działa nawet kontakt z marszałkiem lub...rozwiń całość

      samozadowolenie marszałka wydał 5mln więcej a efekt na jego stronie silesia-region nie działa nic w dziale atrakcje turystyczne do tego stopnia, że nie działa nawet kontakt z marszałkiem lub twórcami strony. ostatnie wpisy "tych którym" się udało z początku 2009 - a teraz czym się cieszyć, że ślązak mówi poprawną polszczyzną, że wypiął się na swoje, tradycje i w promnicach pruchnicy reklamuje roladki, kiedyś przyjechaliśmy z grupą na rowerach to nas nie wpuścili do środka hołota won.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama