Prokuratura odmówiła wszczęcia dochodzenia w tej sprawie. Przypomnijmy, że w lutym tego roku Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie złożyła doniesienie do prokuratury, że twórcy spotu złamali przepisy ustawy o wychowaniu w trzeźwości.
- W reklamie piwa nie powinno się wykorzystywać wizerunku znanej osoby, która odniosła sukces zawodowy i życiowy - argumentowała wówczas Kama Dąbrowska z warszawskiej PARPA.
Przedstawiciele agencji twierdzili ponadto, że reklama może niekorzystnie wpływać, między innymi na osoby nieletnie i powinno się ją wycofać z anten telewizyjnych.
- Po analizie materiału filmowego uznaliśmy, że reklama nie wywołuje skojarzeń z sukcesem zawodowym lub życiowym - mówi Katarzyna Dobrzańska, szefowa warszawskiej prokuratury na Mokotowie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?