Badała ją Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów, bo w lutym br. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie złożyła do niej doniesienie, że twórcy spotu złamali przepisy ustawy o wychowaniu w trzeźwości. Uznali, że w reklamie piwa nie powinno się wykorzystywać wizerunku znanej osoby, która odniosła sukces, bo to może niekorzystnie wpływać na osoby nieletnie.
- Uzyskaliśmy potwierdzenie, że prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania w tej sprawie, co jednoznacznie wskazuje, iż reklama jest zgodna z prawem - przekonuje Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?