Zasiadający w jury eksperci marketingu społecznego uhonorowali projekt za "koncentrację na działaniu, konsekwencję i kompleksowość prowadzonej akcji oraz unikalne podejście do szkoły". Program, realizowany przez 17 dzienników regionalnych grupy Polskapresse oraz Media Regionalne, a także Fundację Orange i Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, nominowano ponadto do nagrody głównej w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm.
To nie jest pierwsze wyróżnienie dla programu "Szkoły bez przemocy". W 2007 roku otrzymał dwie prestiżowe międzynarodowe nagrody: SABRE Awards 2007 - w kategorii najlepsza kampania PR w Europie Środkowej i Wschodniej oraz IPRA Golden World Award 2007 - w kategorii Corporate Social Responsibility.
W tym samym roku Związek Firm Public Relations przyznał też programowi "Szkoła bez przemocy" nagrodę Złote Spinacze 2007 - w kategorii kampania edukacyjna (rok później za Dzień Szkoły bez Przemocy otrzymaliśmy Złote Spinacze w kategorii Event).
Listę nagród naszego programu zamyka Brązowy Magellan, przyznany w 2007 roku Szkole bez przemocy przez amerykańskich ekspertów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?