Kartki z propozycjami można będzie wrzucać do specjalnie przygotowanej na ten cel urny w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej i przy ul. Waszyngtona 5, w sekretariacie Wydziału Kultury i Promocji przy ul. Focha 19/21 (siedziba Urzędu Stanu Cywilnego), w Miejskim Centrum Informacji (aleja Najświętszej Maryi Panny 65).
Teraz takim hasłem są słowa Jana Pawła II "Częstochowa to dobre miasto", które jednak nie utrwaliło się w świadomości ani częstochowian, ani turystów. Urzędnicy z Wydziału Promocji UM będą wybierać z 10 wyselekcjonowanych haseł - 8 zaproponowanych przez mieszkańców, agencji PR i tego papieskiego, bo ono też będzie oceniane.
W tym roku nie ma wielkiej ofensywy promocji turystycznej Częstochowy. Tymczasem strategia promocyjna przygotowana na lata 2010-2015 za około 100 tys. zł przez poznańską firmę Public Profits trafiła na półkę, a miasto nie zdecydowało się nawet na wydanie 250 tys. zł na organizację etapu Tour de Pologne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?