Chcą nią przyciągnąć więcej turystów ze Śląska, Łodzi i Mazowsza, bo z ratuszowych analiz wynika, że najwięcej gości przyjeżdża właśnie z tych rejonów.
Kampania ruszy jesienią i potrwa do końca przyszłego roku. Kosztowała będzie 600 tys. zł, z czego 510 tys. zł da Unia Europejska.Powstanie strona internetowa z kalendarzem najciekawszych imprez odbywających się w mieście. Będzie miała także wersję "light", umożliwiającą jej odbiór przez telefon komórkowy. Promocja nie ominie telewizji. W wybranych stacjach regionalnych pojawią się spoty reklamowe promujące Bielsko jako miasto ciekawych imprez.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?