Za taką promocję do kasy klubowej wpłynie 300 tys. zł. W poniedziałek w tej sprawie władze miasta i Ruchu Radzionków podpisały umowę. Będzie obowiązywała do końca obecnego sezonu piłkarskiego. W sumie piłkarze Ruchu muszą w koszulkach z logiem miasta i hasłem promocyjnym rozegrać 23 mecze.
Gabriel Tobor, burmistrz Radzionkowa, podkreśla, że w kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych miasta chce wykorzystać fakt, że pierwszoligowy Ruch rozgrywa mecze w całym kraju.
Nie jest jednak też tajemnicą, że 300 tys. zł pozwoli zarządowi Ruchu odetchnąć na jakiś czas, bo w klubowej kasie się nie przelewa. - To dla nas doraźny zastrzyk finansowy, który pozwoli realizować bieżące potrzeby klubu - przyznaje Tomasz Baran, prezes Ruchu.
Tymczasem trwają poszukiwania strategicznych sponsorów, którzy w przyszłości mogliby stać się udziałowcami klubu. Prezes chce bowiem za kilka miesięcy przekształcić go w spółkę.
- Jestem za tym, aby była to spółka z udziałem miasta - mówi burmistrz Tobor.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?