Banki i telekomy łączą siły. Zaoferują bankowe usługi...

    Banki i telekomy łączą siły. Zaoferują bankowe usługi posiadaczom smartfonów

    Joanna Pieńczykowska

    Polska

    Aktualizacja:

    Polska

    Banki i telekomy łączą siły. Zaoferują bankowe usługi posiadaczom smartfonów
    1/2
    przejdź do galerii

    ©tOMASZ HOLOD / POLSKAPRESSE.

    Bank w smartfonie to przyszłość. Alior Bank i T-Mobile zaproponują wspólnie usługi posiadaczom komórek. Zniknie marka Alior Sync.
    Telekomy i banki łączą siły, by jeszcze lepiej wykorzystać potencjał smartfonów. T-Mobile, marka telefonii komórkowej należąca do Deutsche Telekom, wspólnie z Alior Bankiem będą rozwijały usługi bankowości mobilnej.

    Obie firmy ujawniły wczoraj, że ich nowy projekt bankowości mobilnej nosił będzie nazwę T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank. Wspólnie zamierzają oferować usługi bankowe posiadaczom smartfonów.

    - Oferta obejmie rachunki bankowe, depozyty, kredyty, pożyczki i limity kredytowe oraz karty płatnicze - zapowiada T-Mobile.
    Nowa oferta zostanie zbudowana na bazie Alior Sync - internetowej odnogi Alior Banku. Nowa firma całkowicie ją wchłonie.

    Na razie ujawniono, że w ramach rebrandingu Alior Sync zmieniony zostanie projekt strony internetowej, systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych.

    - Po zmianie nazwy pozostaną niezmienione główne warunki dotychczasowej oferty Alior Sync, a dodatkowo po rebrandingu zaprezentowana ma być szersza oferta - wynika z komunikatu rozesłanego przez T-Mobile.

    Taka współpraca ma być korzystna zarówno dla telekomu, jak i banku.

    T-Mobile, działając jako pośrednik banku, zaoferuje wybrane produkty w swoich punktach sprzedaży, zapewniając brand i marketing - zapowiada T-Mobile.

    Bank planuje, że dzięki tej współpracy do końca 2018 roku pozyska około 2 mln nowych klientów. Z usług T-Mobile Usługi Bankowe będą mogli korzystać klienci wszystkich sieci komórkowych. Operator i bank będą świadczyli usługi dla osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą oraz małych i średnich firm.

    Umowa została zawarta na pięć lat z możliwością przedłużenia o kolejnych pięć lat.

    Podobne sojusze zawierają pozostałe telekomy. Gra toczy się o to, kto zajmie czołowe miejsca na rynku płatności mobilnych.
    Orange Polska i mBank podpisały niedawno umowę o utworzeniu mobilnego banku detalicznego dla użytkowników smartfonów i tabletów. Usługi finansowe świadczone będą pod marką Orange.

    Z kolei Polkomtel planuje podobne przedsięwzięcie dzięki współpracy sieci Plus oraz Plus Bank (dawnego Invest--Banku).

    Czytaj także

      Komentarze (2)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Zdjęcie autora komentarza
      konto

      Lenka Boska

      Zgłoś naruszenie treści

      Możesz jeszcze skorzystać z samoobsługowego punktu bankowego Getin Point, jest w Łodzi. Zawsze to jakaś opcja dla oddziału bankowego.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To już wolę pogadać sobie z komputerem

      spokojny

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Jak klient jest rżnięty na kasie to się dowiaduje, że „bank stosuje najlepsze praktyki“ ale jak chcesz fizycznie jako człowiek wypłatę to bankowa władza się puszy za okienkiem. Przykład - chcę...rozwiń całość

      Jak klient jest rżnięty na kasie to się dowiaduje, że „bank stosuje najlepsze praktyki“ ale jak chcesz fizycznie jako człowiek wypłatę to bankowa władza się puszy za okienkiem. Przykład - chcę podjąć pieniądze, suma niewielka, mogę z bankomatu ale zapomniałem pinu (straszne!). Zdarza się, choć poprzedniego dnia „szalałem” na moim koncie w internecie. Komputer nie robił problemów (pin miałem na kartce). Czujna panienka z okienka robi. Podejrzliwie ogląda mój dokument tożsamości (jest całkowicie w porządku), wypytuje o nazwisko panieńskie matki i zadaje parę innych pytań. Niby zdaję ten egzamin, mam nawet ostatni wyciąg z konta a jednak pieniędzy nie chce mi wypłacić. Dlaczego? Bo „u nich w bazie danych jest błąd w moich danych osobistych i ona musi wyjaśnić to z centralą”. Proponuję żeby wypłaciła pieniądze i sobie potem te błędy uregulowała. Nie chce. Mam przyjść następnego dnia. Nie pytam czy pożyczy mi 10 złotych na bar mleczny, idę kawałek dalej do innej filii banku, od wejścia ”gram” lekko roztragnionego ale budzącego 100% zaufanie sympatycznego klienta, rozbrajająco zagajam na temat wypłaty, wykładam na ladę wszelkie kwity, karty, dokumenty tożsamości, jakie mogą mieć cokolwiek wspólnego z jakąkolwiek bankowością tudzież moją osobą. Robi wrażenie. Dostaję kasę. Ale czy to jest metoda? To już wolę pogadać sobie z komputerem. Niechby i z awatarem.

      zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama