Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Twaróg: Enzo Ferrari i myśl socjalna

Marek Twaróg
Marek Twaróg
Marek Twaróg arc.
Od razu powiem - by Państwo nie pomstowali - że tekst o Ferrari nie jest żadną reklamą, tekstem sponsorowanym czy jak to sobie jeszcze nazwiemy. By zdradzić trochę kulisy naszej pracy, dodam, że taka dyskusja wokół niego się odbyła. Lecz skończyła się szybko i została ukoronowana zdrowym, gromkim śmiechem całego redaktorstwa.

CZYTAJ KONIECZNIE:
JAK FERRARI TO TYLKO CZERWONE. SALON FERRARI KATOWICE MA JUŻ ROK

Wystarczyło spojrzeć na ceny aut Ferrari, by z całą pewnością zdefiniować, że dla ogromnej większości nas wszystkich (a może po prostu: dla wszystkich; ale kto wie?) temat "Salon Ferrari w Katowicach" to ciekawostka socjologiczna, a nie konsumencka, to zagadnienie społeczne, a nie oferta handlowa.

Ten prosty tekst mówi tylko tyle: samochody schodzą, u wielu klientów cena nie gra roli. Jak na socjologiczne wnioski, to trochę mało. Jednak wystarczy do nieskomplikowanej refleksji, gdy zestawimy ten salon z pobliskimi familokami.

Mocno poszliśmy do przodu, prawda? A może: niektórzy poszli do przodu, a tak wielu zostało w miejscu?

Marek Twaróg, redaktor naczelny DZ

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!