Katowice: Miasto Wielkich Wydarzeń - odsłona druga

    Katowice: Miasto Wielkich Wydarzeń - odsłona druga

    Justyna Przybytek

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Plakaty promujące czwarty Katowicki Karnawał Komedii pojawiły się na billboardach w całym kraju. To znak, że dobiega końca kampania promocyjna "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń". Kampania w dwunastu odsłonach ruszyła na początku tego roku. Karnawał Komedii to ostatnia z jej odsłon.
    Promocja 12. festiwali i imprez, w tym m.in. Sztuki Reżyserskiej Interpretacje, Teatrów Lalek, A PART, Art Naif, Letniego Ogrodu Teatralnego, Rawy Blues, Regiofun, Tauron Nowa Muzyka, Konkursu Wiedzy o Chopinie - kosztowała prawie 1 mln zł, z tego połowa to dofinansowanie unijne.

    Kampania miała przekonać mieszkańców miast wojewódzkich oraz aglomeracji śląskiej, że Katowice to nie poprzemysłowa zapadła dziura, a stolica kultury. Czy się udało? Według agencji, która kampanię prowadziła - Media Partner - tak. Choć liczby nie zachwycają - np. strona internetowa kampanii www.imprezy.katowice.eu miała w ciągu mijającego roku tylko 60 tys. odsłon.

    Lepiej ma być w 2011 r. Szykuje się druga edycja kampanii, tym razem za ok. 1,7 mln zł (połowa to dofinansowanie z kasy UE) i w nowej formie - nie tylko billboardów, ale miniwydarzeń w większych polskich miastach.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama