Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

II Śląski Kongres Marketingu Internetowego w Katowicach już 13 czerwca [WYGRAJ BILET]

Redakcja
Śląski Kongres Marketingu Internetowego
Śląski Kongres Marketingu Internetowego GWSH
Internetowe kampanie reklamowe, budowanie zasięgów mediów społecznościowych, trendy w e-marketingu, analityka, pozycjonowanie… To zagadnienia pojawiające się w codziennej pracy właścicieli małych firm, marketerów, pracowników biur promocji. Wszyscy zainteresowani tą tematyką mają 13 czerwca w Katowicach swoje małe święto - Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego zaprasza na II Śląski Kongres Marketingu Internetowego. WYGRAJ BILET NA KONGRES

Święto e-marketingu w Katowicach
Internetowe kampanie reklamowe, budowanie zasięgów mediów społecznościowych, trendy w e-marketingu, analityka, pozycjonowanie… To zagadnienia pojawiające się w codziennej pracy właścicieli małych firm, marketerów, pracowników biur promocji. Wszyscy zainteresowani tą tematyką mają 13 czerwca w Katowicach swoje małe święto - Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego zaprasza na II Śląski Kongres Marketingu Internetowego.


Dziennik Zachodni ma dla Was 2 pojedyncze zaproszenia na II Śląski Kongres Marketingu Internetowego. Co trzeba zrobić, aby je zdobyć? To proste. Wystarczy kliknąć poniższy link, dac "lajka" i napisać: Dlaczego chcę wziąć udział w Kongresie?

II Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Autorzy najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni biletami.

Konkurs biletowy trwa do godz. 12, w środę, 11 czerwca.

Idea organizacji Kongresu powstała w 2013 r. gdy zdaliśmy sobie sprawę, że na Śląsku brakuje tego typu imprez, natomiast dziedzina online marketingu rozwija się niezwykle dynamicznie w innych częściach kraju - Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie. Tam imprezy gromadzące e-marketerow cieszą się ogromną popularnością a miasta te tworzą swojego rodzaju zagłębia ośrodków pracy tej branży. Nawiązaliśmy współpracę z czołowymi specjalistami z branży którzy na początku czerwca wystąpili na Kongresie w roli prelegentów. Byli to: Natalia Hatalska - mentor dla całej branży mediowo-reklamowej, Krzysztof Winnik - specjalista mediów społecznościowych z czołowej agencji interaktywnej OS3, Tomasz Karwatka - uważany na najlepszego specjalista e-commerce w Polsce, Maciek Mazurek vel Zuch - topowy bloger oraz Artur Strzelecki - specjalista od pozycjonowania treści, twórca Silesia SEM. Impreza cieszyła się dużym powodzeniem - ponad 150 osób zasiadło w Auli GWSH. Prelekcje dotyczyły trendów w marketingu internetowym, e-commerce, współpracy z blogerami, sprzedaży w social mediach oraz etycznych metod pozycjonowania.

Lista prelegentów tegorocznego Kongresu została właśnie zamknięta.

Udział wezmą: Paweł Tkaczyk - specjalista kreowania marki, Michał Sadowski - właściciel Brand24, Maciej Lewiński - certyfikowany specjalista produktów Google, Maciej Skrzypczak - ekspert mediów społecznościowych z agencji LubięTo oraz Tomasz Stopka - ekspert z dziedziny pozycjonowania.

W tym roku tematycznie stawiamy na konieczność zmiany myślenia o marketingu, analizę i badania efektywności kampanii reklamowych, budowanie zaangażowania w social-mediach oraz metody i ograniczenia w pozycjonowaniu treści w internecie.

Kongres odbędzie się 13 czerwca 2014 r. w Katowicach, w Auli Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, przy ul. Kostki Napierskiego 38.


*\

Mundial 2014: Pełne składy wszystkich zespołów grających na Mundialu 2014

*2500 górników na bruk w Kompanii Węglowej. To tragedia!*Basen Ruda w Rybniku najpiękniejszy w Polsce? ZOBACZ ZDJĘCIA*Elementarz: Bezpłatny podręcznik POBIERZ PDF**

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty