Wyprzedaż z pułapkami. Przeceniony produkt można reklamować...

    Wyprzedaż z pułapkami. Przeceniony produkt można reklamować tak samo, jak każdy inny

    Jadwiga Jenczelewska

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Informacja o tym, że skala obniżki towarów z wyprzedaży wynosi 50 procent, jest niewystarczająca i sprzeczna z obowiązującymi przepisami. Klient musi
    1/2
    przejdź do galerii

    Informacja o tym, że skala obniżki towarów z wyprzedaży wynosi 50 procent, jest niewystarczająca i sprzeczna z obowiązującymi przepisami. Klient musi wiedzieć, o ile tańszy jest artykuł, który chce kupić ©Arkadiusz Ławrywianiec

    Przeceniony produkt można reklamować tak samo, jak każdy inny. Zwrot pełnowartościowego towaru trzeba uzgodnić ze sprzedawcą

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama