Pomysł, aby mieszkańcy Katowic wystawiali przed swoje domy, biura, czy kawiarnie kanapy, to założenie akcji „Katowice – Miasto Gospodarz”, zainicjowanej przez Agencję PR Pan Pikto w ramach V edycji autorskiego programu społecznej odpowiedzialności biznesu “Projekt Charity”, do której przyłączyły się pozostałe katowickie organizacje pozarządowe.
Do udziału w kampanii zgłosić mógł się każdy. Jedyny warunek: podczas OFF Festivalu oraz Tauron Nowej Muzyki musi wystawić kanapę przed swój lokal, dom, biuro i zaoferuje tym, którzy na niej zasiądą coś wyjątkowego.
CZYTAJ KONIECZNIE:
OFF FESTIVAL 2014 - SERWIS SPECJALNY
Akcja rusza w piątek, tego samego dnia rozpoczyna się OFF Festival. Na fanów muzyki będzie czekało prawie czterdzieści kanap. Pierwszą odnajdą już na dworcu głównym PKP w Katowicach. Kanapa pojawi się tu już w czwartek o godzinie 15. i zostanie przez trzy godziny. W piątek będzie dostępna między godz. 10. a 18.
- Cieszy nas, że PKP wydały zgodę na ustawienie kanapy w tym miejscu. Dzięki temu od pierwszej chwili przyjeżdżający na festiwal będą się czuli “zaopiekowani” - mówi Justyna Barańska z Pan Pikto.
- Na kanapach będą czekali ludzie, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia o mieście. Wszyscy przygotowali specjalne atrakcje, w tym: wycieczkę szlakiem katowickich murali, jazdę rikszą, śląskie wzory tatuaży czy skoki na poduchę i eksperymenty chemiczne. Nie zabraknie wątków kulinarnych, takich jak andaluzyjskie śniadanie na dachu czy warsztaty z kulania klusek. W lokalach gastronomicznych i klubach czekają też zniżki, a w wybranych instytucjach kultury darmowy wstęp. Swoją kanapę wystawi m.in. Centrum Informacji o Mieście, które wyjątkowo będzie czynne także w niedzielę – informują organizatorzy akcji.
Najwięcej kanap znajdziemy w Śródmieściu i Nikiszowcu. - Mamy nadzieję, że dzięki kampanii całe miasto będzie żyło atmosferą festiwalu, a kanapy będą nie tylko przyciągać turystów, ale też integrować lokalną społeczność – dodaje Barańska.
Kanapy - oraz listę przygotowanych atrakcji - odnajdziemy w mieście dzięki aplikacji na urządzenia mobilne przygotowanej na potrzeby akcji (aplikację katohostcity można pobierać ze strony katohostcity.pl).
- Będzie ona również na bieżąco aktualizowana, żeby wiadomo było, które kanapy są w danym momencie “aktywne”. Druga odsłona kampanii nastąpi pod koniec sierpnia, kiedy katowiczanie będą witać gości festiwalu Tauron Nowa Muzyka – dodają organizatorzy.
*Najlepsze baseny, aquaparki i kąpieliska w woj. śląskim [GŁOSUJ W PLEBISCYCIE]
*Tajemnica śmierci 21-latka w Zawierciu. Jego koledzy oskarżają policję
*Energylandia w Zatorze, atrakcje, ceny, mapa oraz film z kamery Go Pro [WIDEO GO PRO]
*Gdzie na basen? Zobacz kryte baseny w woj. śląskim [LISTA BASENÓW]
*Prognoza pogody na sierpień 2014 [POGODA W SIERPNIU]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?