Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czerwone piórko promuje otwarcie nowej siedziby NOSPR [ZOBACZ FILM I PLAKATY]

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Plakaty promujące otwarcie NOSPR
Plakaty promujące otwarcie NOSPR Katarzyna Pachelska
Kampania promocyjna otwarcia NOSPR w Katowicach już się rozpoczęła. Potrwa miesiąc i będzie kosztować 886 tys. złotych.

Daj się unieść muzyce w Katowicach - to hasło promocyjne kampanii reklamowej otwarcia nowego gmachu Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Koncert otwarcia już 1 października 2014 r.

Film reklamowy NOSPR

- Chcę włączyć się w kampanię promocyjną NOSPR - mówi Piotr Uszok, prezydent Katowic, który 15 września ogłosił, że nie będzie kandydował w najbliższych wyborach na stanowisko prezydenta Katowic. - Gdybym startował w wyborach, ten film byłby najlepszą promocją mojej osoby. Teraz jednak mam wielki komfort, bo nie startuję. Jesteśmy dumni z tego gmachu, ale żebyśmy nie tylko my czuli dumę, musimy wypromować to wydarzenie - dodał Piotr Uszok.

Kampania promująca NOSPR wystartowała 15 września. Przez miesiąc reklamy będzie można oglądać w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVP Kultura - łącznie 1730 spotów), w kinach studyjnych w całej Polsce przed seansami. Spoty będą też emitowane przez stacje radiowe. Reklamy ukażą się też w prasie. Przewidziano też outdoor, czyli reklamę zewnętrzną - np. billboardy. Będą one obecne w całej Polsce, w największych miastach, od Krakowa przez Wrocław, Warszawę i Gdynię. Nie zabraknie też promocji w internecie.

- Promujemy NOSPR jako instytucję muzyczną o światowej randze, a otwarcie nowego gmachu jako wydarzenie o randze międzynarodowej - mówi Wojciech Czyżewski z agencji Media Partner. - W spocie reklamowym chcieliśmy pokazać budynek, który w piękny sposób nawiązuje do lokalnej historii i architektury Nikiszowca. Prezentujemy Katowice jako prężne miasto, a przewodnikiem po nim i po gmachu NOSPR jest latające czerwone piórko - dodaje.

Piórko kojarzy nam się z pierwszą sceną słynnego "Forresta Gumpa" z Tomem Hanksem. W tym filmie białe piórko ląduje pod stopami Forresta, a ten podnosi je i wkłada do książki. No i jest pudełko czekoladek...

Muzyką ilustrującą spot jest 30-sekundowy fragment IX Symfonii Beethovena, która zostanie zagrana 1 października w czasie koncertu otwarcia. To oczywiście muzyka zagrana przez NOSPR, specjalnie dla potrzeb filmu reklamowego. Orkiestrą dyryguje dyrektor artystyczny NOSPR Alexander Liebreich, a ruchy batuty są idealnie zgrane z muzyką. Liebreich w trakcie dyrygowania łapie czerwone piórko - co ciekawe, piórko zostało dołożone już w postprodukcji. - To było pierwsze nagranie w nowej siedzibie NOSPR - mówi Czyżewski.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!