Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ruszyły Interaktywne Czwartki, czyli spotkania z reklamą w Internecie

mat. pras.
Na pierwszym Internetowym Czwartku
Na pierwszym Internetowym Czwartku MW Business Coaching
23 października odbyło się pierwsze spotkanie w ramach projektu Interaktywne Czwartki z MW Business Coaching i agencją reklamy internetowej UpWebb.

- Pracując na co dzień z przedsiębiorcami z naszego regionu zauważyliśmy, że dla wielu z nich dużą wartość stanowi wiedza, którą przekazujemy w czasie realizowanych wspólnie projektów - mówi Maciej Westerowski z MW Business Coaching. - Pomyśleliśmy, że warto częścią tej naszej wiedzy podzielić się właśnie tutaj, na Śląsku, gdzie każda taka inicjatywa szybko znajduje zaangażowanych odbiorców. Tematykę spotkań czerpiemy z własnych doświadczeń w prowadzeniu firmy i z rozmów z innymi przedsiębiorcami. Warto podkreślić, że spotkania mają charakter otwarty i chętnie poruszamy na nich zagadnienia zaproponowane przez uczestników - dodaje Maciej Westerowski.

Uczestnicy spotkania mieli okazję wziąć udział w konferencji Google Partners Connect - wyjątkowym programie transmitowanym na żywo z siedziby Google Polska. Adresatami tej konferencji byli przedsiębiorcy, którzy reklamują się w Internecie przy użyciu narzędzi dostarczanych przez Google.

- Dla większości z nas Google to synonim wyszukiwarki, ale przedsiębiorcy doskonale wiedzą, że firma z Mountain View daje im wyjątkowe możliwości dotarcia ze swoją ofertą do nowych i obecnych klientów - stąd zainteresowanie imprezami takimi jak ta - wyjaśnia Paweł Bilczyński z UpWebb.

Uczestnicy potraktowali konferencję jako wstęp do dyskusji o najlepszych sposobach na reklamę w sieci, a następnie wzięli udział w warsztatach na temat mediów społecznościowych i sposobów na ich wykorzystanie w biznesie. - Dla nas takie spotkania to przede wszystkim źródło inspiracji i możliwość dowiedzenia się co jeszcze możemy zrobić szybciej i lepiej od biznesowej konkurencji - podsumowuje Tomasz Izdebski ze sklepu Whisky & Spirit House, jeden z uczestników imprezy. A inny uczestnik Rafał Waszkiewicz, uważa Interaktywny Czwartek za dzień pełen inspiracji i nowych pomysłów na przyszłość.

Kolejne spotkanie w ramach serii Interaktywne Czwartki odbędzie się w Katowicach już 20 listopada. Uczestnicy dowiedzą się jaka jest rola sprzedawcy w erze e-commerce i zaprojektują w pełni funkcjonalny newsletter, który będą mogli wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Więcej zdjęć i informacje o wydarzeniu na Fecebooku


Prawybory z DZ: Kto prezydentem? Kto burmistrzem? ZOBACZ i ZAGŁOSUJ
*Nowy Supersam w Katowicach będzie nową galerią handlową ZDJĘCIA
*Najlepsza jednostka OSP w woj. śląskim ZAGŁOSUJ W PLEBISCYCIE FINAŁOWYM
*Praca w Oplu w Gliwicach: Kogo poszukują, jakie zarobki SPRAWDŹ
*Śląsk, którego nie było. Niesamowite wizjonerskie projekty śląskich miast

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty