Plan reorganizacji zakłada m.in. połączenie w jeden duży wydział obecnych trzech: geodezji, architektury i inwestycji. - W ten sposób mieszkańcy starający się na przykład o budowę domu w naszym mieście, większość spraw z tym związanych załatwią w jednym biurze - mówi Kieca. Obecnie w urzędzie jest 189 etatów. Już rozpoczęła się redukcja, wygaszane są umowy na czas określony, część pracowników odejdzie na emerytury. W ciągu dwóch lat miasto zaoszczędzi na administracji 800 tys. do miliona zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?