Problem w tym, że trudno jest orzec, czy ten fakt należy zaliczyć do incydentu wyborczego czy też nie. Bowiem czym innym jest audycja wyborcza nadawana w telewizji, a czym innym reklama interaktywna, która w pewien sposób przypomina tradycyjny plakat wyborczy, które wiszą przecież w całym mieście, a pojawiły się jeszcze przed nastaniem ciszy wyborczej. Sprawę tę rozstrzygną odpowiednie organy.
ZOBACZ KONIECZNIE:
WYNIKI WYBORÓW 2014: PIS ODBIŁ PLATFORMIE ŚLĄSK I WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
Do godz. 17.30 frekwencja w Jaworznie przedstawiała się różnie w zależności od obwodu wyborczego. Tylko w dwóch wyniosła ona poniżej 20 procent, w czterech frekwencja przekroczyła 40 proc. uprawnionych do głosowania, a w dziesięciu zamykała się w przedziale od 20 do 30 proc. W pozostałych obwodach (z wykluczeniem obwodów odrębnych - brak danych) frekwencja wyniosła od 30 do 40 proc.
*Prawybory z DZ: Kto prezydentem? Kto burmistrzem? ZOBACZ WYNIKI
*Śmieszne, dziwne, nietypowe plakaty wyborcze, czyli dużo śmiechu [ZDJĘCIA]
*Gala Miss Polski 2014 LIVE: Piękne dziewczyny[ZDJĘCIA KANDYDATEK]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?