Ekspert podpowiada: Jeśli zawodzi nas pociąg

    Ekspert podpowiada: Jeśli zawodzi nas pociąg

    Iwona Zapart

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Gdy pociąg spóźnia się notorycznie lub zostaje odwołany, mój pracodawca nie uznaje usprawiedliwień typu: "Sorry, taki mamy klimat". Chciałabym wiedzieć, jak i gdzie mogę się poskarżyć w takiej sytuacji i co taka skarga powinna zawierać - pyta nasza Stała Czytelniczka
    Gdy spóźnienie pociągu w stosunku do rozkładu jazdy przekroczy 60 minut, pasażer może:

    1. Żądać zwrotu pełnego kosztu biletu na warunkach, na jakich został kupiony. W przypadku rezygnacji przed wyruszeniem w podróż, możemy domagać się zwrotu całości zapłaconej ceny. Gdy natomiast odbyliśmy fragment podróży, przysługuje nam zwrot za część, której z powodu opóźnienia nie zrealizujemy. Lecz gdy wskutek opóźnienia dalsza podróż jest - z naszego punktu widzenia - bezcelowa, mamy prawo domagać się zwrotu także za część przejazdu już zrealizowaną.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama