List do DZ: Klient na straconej pozycji

    List do DZ: Klient na straconej pozycji

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    W środowym wydaniu DZ przeczytałam ciekawe informacje na temat praw konsumentów. Zgadzam się z tym, że klienci często są sami sobie winni, bo nie zabierają paragonów, nie zwracają uwagi na to, jak waży się towary, mierzy itp. Ale często są też bezsilni.
    Kiedyś kupiłam na targowisku w Siemianowicach Śl. firankę. Stoisko było jak najbardziej legalne, ale prośba o wydanie paragonu pozostała bez odpowiedzi. W domu okazało się, że sprzedawca zmierzył tej firanki aż o 80 cm mniej, niż potrzebowałam. To bardzo duża różnica. Poszłam zareklamować źle zmierzony towar i miałam z tym kłopoty. Czy kontrolerzy np. Inspekcji Handlowej chodzą tam czasem i sprawdzają, jak respektują prawo sprzedawcy?


    (JJ)
    Czytelniczka z Siemianowic



    *Waloryzacja rent i emerytur 2015 PODWYŻKA NIE DLA WSZYSTKICH JEDNAKOWA
    *16-letni Wojtek z Piekar zmarł na lekcji WF. Szok w szkole ZDJĘCIA
    *Zielony jęczmień na odchudzanie? Tak! To działa. Właśnie zielony jęczmień stosują gwiazdy TV
    *Koncert Linkin Park w Rybniku POZNAJ SZCZEGÓŁY + BILETY
    *Śląsk Plus - pierwsza rejestracja za darmo. Zobacz nowy interaktywny tygodnik o Śląsku

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie tylko potencjalny klient jest na "straconej pozycji"......,

      NajbardziejOszukująPracodawcy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      ...ale także pracownicy niektórych firm handlowych, w których otrzymuje się bony pracownicze na zakup towarów z okazji świąt, ale kiedy takiemu pracownikowi wręczy się wypowiedzenie, wtedy już nie...rozwiń całość

      ...ale także pracownicy niektórych firm handlowych, w których otrzymuje się bony pracownicze na zakup towarów z okazji świąt, ale kiedy takiemu pracownikowi wręczy się wypowiedzenie, wtedy już nie może dokonać zakupów, mimo, że bon się nie przedawnił. Jedni są równi, inni równiejsi, jednak najważniejszy jest klient, tylko czy na pewno każdy, bo nie wydaje mi się, by było tak w przypadku pracownika......zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama