Katowice: Promocja przebudowy, której nie ma

    Katowice: Promocja przebudowy, której nie ma

    LOTA

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Katowice znów szukają firmy, która zajmie się promocją transformacji Śródmieścia na osi Rondo - Rynek. W 2009 r. ten marketing wyceniono na ok. 600 tys zł.
    Urzędnicy ogłosili już przetarg na prowadzenie kampanii promującej transformację Katowice. Otwarcie ofert w czwartek!

    Dotąd trudną promocją przebudowy, która od kilku lat ma ruszyć lada chwila i wciąż się nie udaje zajmowało się Imago PR. Przestało, gdy skończyła się umowa z magistratem.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama