Katowice: Strategia promocji miasta za 240 tys. zł

    Katowice: Strategia promocji miasta za 240 tys. zł

    LOTA

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    240 tys. zł zapłacą Katowice za opracowanie strategii promocji inwestycyjnej miasta. Przetarg na realizację projektu wygrało konsorcjum trzech firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc.
    Do zadań konsorcjum będzie należało m.in. przeprowadzenie analizy strategicznej miasta, porównanie Katowic z grupą miast konkurencyjnych czy skonsultowanie z mieszkańcami wyników poszczególnych etapów prac.

    *Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama