Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Katowice: Strategia promocji miasta za 240 tys. zł

LOTA
240 tys. zł zapłacą Katowice za opracowanie strategii promocji inwestycyjnej miasta. Przetarg na realizację projektu wygrało konsorcjum trzech firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc.

Do zadań konsorcjum będzie należało m.in. przeprowadzenie analizy strategicznej miasta, porównanie Katowic z grupą miast konkurencyjnych czy skonsultowanie z mieszkańcami wyników poszczególnych etapów prac.

*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!