Niestety, bardzo się zawiodłam. Nie podłączyli mnie przez dwa miesiące, co oznacza, że muszę za ten okres zapłacić rachunek Telekomunikacji Polskiej.
Kiedy interweniowałam w UPC, co jest trudne, bo w ogóle nie można się do nich dodzwonić, nikt się moimi skargami nie przejmował. Słyszałam tylko, że mają wiele pracy i moja sprawa musi poczekać. W końcu zagroziłam zerwaniem umowy, bo wciąż nie miałam telefonu.
Wtedy UPC stwierdziła, że proszę bardzo, ale najpierw muszę zapłacić karę umowną za zerwanie umowy, czyli 300 złotych. Po ośmiu tygodniach oczekiwania telefon łaskawie podłączyli.
Zastanawiam się, czy UPC naprawdę nie zależy na klientach, że ich tak fatalnie traktuje?
GKM
Czytelniczka z Tychów (dane do wiadomości redakcji)
Nasz adres: "Dziennik Zachodni" Media Centrum, ul. Baczyńskiego 25a, 41-203 Sosnowiec
[email protected]
* CZYTAJ KONIECZNIE:
Nagie ciała ozdobione dziełami sztuki - finał mistrzostw bodypaintingu
Zmiana opon na zimówki to obowiązek NOWA USTAWA
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
Ciekawostka! Jedno z miast woj. śląskiego odbudowało swoje średniowieczne mury! [ZDJĘCIA]
Mieszkańcy kontra górnicy - wojna w Bytomiu o fedrowanie. KTO MA RACJĘ?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?