Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

List do DZ: Dlaczego UPC nie zależy na klientach?

Redakcja
Niedawno skorzystałam z oferty UPC i przeniosłam numer telefonu stacjonarnego do tej firmy. Przed podpisaniem umowy obiecywali tanie rozmowy, a także szybkie podłączenie - w ciągu tygodnia lub dwóch.

Niestety, bardzo się zawiodłam. Nie podłączyli mnie przez dwa miesiące, co oznacza, że muszę za ten okres zapłacić rachunek Telekomunikacji Polskiej.

Kiedy interweniowałam w UPC, co jest trudne, bo w ogóle nie można się do nich dodzwonić, nikt się moimi skargami nie przejmował. Słyszałam tylko, że mają wiele pracy i moja sprawa musi poczekać. W końcu zagroziłam zerwaniem umowy, bo wciąż nie miałam telefonu.

Wtedy UPC stwierdziła, że proszę bardzo, ale najpierw muszę zapłacić karę umowną za zerwanie umowy, czyli 300 złotych. Po ośmiu tygodniach oczekiwania telefon łaskawie podłączyli.

Zastanawiam się, czy UPC naprawdę nie zależy na klientach, że ich tak fatalnie traktuje?

GKM
Czytelniczka z Tychów (dane do wiadomości redakcji)
Nasz adres: "Dziennik Zachodni" Media Centrum, ul. Baczyńskiego 25a, 41-203 Sosnowiec
[email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!