Znaczek Euro 2012 gwarantuje sprzedaż [ZOBACZ]

    Znaczek Euro 2012 gwarantuje sprzedaż [ZOBACZ]

    CIS

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Miłośnicy układania puzzle mają do wyboru nie tylko wzory nawiązujące do logo ME,  ale także sporo widoków z miast-organizatorów mistrzostw.
    1/8
    przejdź do galerii

    Miłośnicy układania puzzle mają do wyboru nie tylko wzory nawiązujące do logo ME, ale także sporo widoków z miast-organizatorów mistrzostw.

    Znaczek Euro 2012 jest dla handlowców gwarantem dodatkowych zysków. Wystarczy go przykleić - wszystko jedno czy na batony, czy na pieluchy, a sprzedaż wzrasta. Dlatego piłkarskie mistrzostwa reklamują już niemal wszystko. Zobacz najciekawsze przykłady.
    Szaliki, czapki, koszulki, trąbki, kubki - to produkty, na których logo piłkarskich mistrzostw pojawia się zawsze. Powód jest prosty: jako typowe gadżety sprzedają się na masową skalę i są produkowane masowo. Licencje wykupują zazwyczaj firmy globalne. To oznacza, że jeśli taka firma pozyska licencję na całą Europę, nikt w Polsce nie będzie mógł legalnie produkować szalików czy czapek z symbolami UEFA.


    WSPÓLNIE ODLICZAMY CZA DO EURO 2012 - SERWIS SPECJALNY

    Pozostaje więc zwykle do zagospodarowania rynek marek lokalnych marek, które - wykupując licencję - liczą na lepszą sprzedaż swoich produktów niż konkurencja, która z takiego zabiegu zrezygnowała.

    W sklepach pojawiają się więc na towarach nowe, okolicznościowe opakowania, a nam nie pozostaje nic innego, jak zastanawiać się, co chusteczki higieniczne, pielucho-majtki czy blachodachówka mają wspólnego z mistrzostwami Europy w piłce nożnej? Jeśli tylko cena z tego powodu nie rośnie, albo nie tracimy na jakości, to w zasadzie nie pozostaje nic innego, tylko zaakceptować ten folklor.

    PODCZAS EURO 2012 W TYCHACH MOGĄ ZAMIESZKAĆ CHORWACI

    SZANSE POLSKI NA EURO OCENIAJĄ EKSPERCI

    Do spółki, która z ramienia rządu nadzoruje przygotowania do mistrzostw Europy, zgłasza się coraz więcej firm zainteresowanych wykupieniem licencji na używanie znaków towarowych UEFA.

    Zanim zacznie się produkować opakowania z logo ME, trzeba uiścić wstępną opłatę, tzw. minimum guarantee, która stanowi około piętnastu procent szacowanych przychodów ze sprzedaży. Takie minimum przy okazji EURO 2008 wahało się w granicach 50-800 tys. euro, w zależności od skali, w jakiej zainteresowane firmy chciały działać.

    ZOBACZ NOWĄ PIŁKĘ NA EURO 2012. I HISTORYCZNE MODELE

    Indywidualne wartości umów na wykorzystywanie Slavko i Slavka do czerwca 2012 r. objęte są tajemnicą. Należy jednak sadzić, że opłaty raczej wzrosły w stosunku do poprzedniego EURO. Nie ulega jednak wątpliwości, że pozwolić sobie mogą na nie, tylko lokalne rekiny danego segmentu rynku.

    * CZYTAJ KONIECZNIE:

    PIJANY OCHRONIARZ STRZELAŁ W TESCO W KATOWICKIM SCC - ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
    NAJLEPSZE PREZENTY POD CHOINKĘ - PORADNIK DZ [ZDJĘCIA I CENY] - ZOBACZ KONIECZNIE
    *Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera


    SPORTOWY TYDZIEŃ  W NM: Najdrożsi piłkarze śląskich klubów [RANKING]Najlepsza strona WWW klubu z 4. ligi NASI ZAGRANICĄ. Historyczne transfery w piłce

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama