Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Znaczek Euro 2012 gwarantuje sprzedaż [ZOBACZ]

CIS
Miłośnicy układania puzzle mają do wyboru nie tylko wzory nawiązujące do logo ME,  ale także sporo widoków z miast-organizatorów mistrzostw.
Miłośnicy układania puzzle mają do wyboru nie tylko wzory nawiązujące do logo ME, ale także sporo widoków z miast-organizatorów mistrzostw.
Znaczek Euro 2012 jest dla handlowców gwarantem dodatkowych zysków. Wystarczy go przykleić - wszystko jedno czy na batony, czy na pieluchy, a sprzedaż wzrasta. Dlatego piłkarskie mistrzostwa reklamują już niemal wszystko. Zobacz najciekawsze przykłady.

Szaliki, czapki, koszulki, trąbki, kubki - to produkty, na których logo piłkarskich mistrzostw pojawia się zawsze. Powód jest prosty: jako typowe gadżety sprzedają się na masową skalę i są produkowane masowo. Licencje wykupują zazwyczaj firmy globalne. To oznacza, że jeśli taka firma pozyska licencję na całą Europę, nikt w Polsce nie będzie mógł legalnie produkować szalików czy czapek z symbolami UEFA.

WSPÓLNIE ODLICZAMY CZA DO EURO 2012 - SERWIS SPECJALNY

Pozostaje więc zwykle do zagospodarowania rynek marek lokalnych marek, które - wykupując licencję - liczą na lepszą sprzedaż swoich produktów niż konkurencja, która z takiego zabiegu zrezygnowała.

W sklepach pojawiają się więc na towarach nowe, okolicznościowe opakowania, a nam nie pozostaje nic innego, jak zastanawiać się, co chusteczki higieniczne, pielucho-majtki czy blachodachówka mają wspólnego z mistrzostwami Europy w piłce nożnej? Jeśli tylko cena z tego powodu nie rośnie, albo nie tracimy na jakości, to w zasadzie nie pozostaje nic innego, tylko zaakceptować ten folklor.

PODCZAS EURO 2012 W TYCHACH MOGĄ ZAMIESZKAĆ CHORWACI

SZANSE POLSKI NA EURO OCENIAJĄ EKSPERCI

Do spółki, która z ramienia rządu nadzoruje przygotowania do mistrzostw Europy, zgłasza się coraz więcej firm zainteresowanych wykupieniem licencji na używanie znaków towarowych UEFA.

Zanim zacznie się produkować opakowania z logo ME, trzeba uiścić wstępną opłatę, tzw. minimum guarantee, która stanowi około piętnastu procent szacowanych przychodów ze sprzedaży. Takie minimum przy okazji EURO 2008 wahało się w granicach 50-800 tys. euro, w zależności od skali, w jakiej zainteresowane firmy chciały działać.

ZOBACZ NOWĄ PIŁKĘ NA EURO 2012. I HISTORYCZNE MODELE

Indywidualne wartości umów na wykorzystywanie Slavko i Slavka do czerwca 2012 r. objęte są tajemnicą. Należy jednak sadzić, że opłaty raczej wzrosły w stosunku do poprzedniego EURO. Nie ulega jednak wątpliwości, że pozwolić sobie mogą na nie, tylko lokalne rekiny danego segmentu rynku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!