Handlowcy byli tak przekonujący, że uwierzyłam im i podpisałam umowę. Jestem osobą starszą (mam 74 lata), schorowaną, mam problemy z poruszaniem się. Nim ustaliłam nazwę firmy - bo na umowie nie było nawet pieczątki - i zdobyłam numer telefonu, który z kolei nie odpowiadał, minął termin wypowiedzenia umowy.
Miało być taniej, sprawniej, a tymczasem otrzymuję podwójne rachunki. Pracownicy firmy nie zrobili nic w sprawie zerwania umów. Zostawili mi uszkodzony dekoder i zniknęli.
Zwróciłam się więc do poprzedniej firmy telekomunikacyjnej, z którą miałam podpisaną umowę. Poprosiłam o umożliwienie odstąpienia od niej. Otrzymałam od-powiedź, że mam obowiązek osobiście dostarczyć dekoder do salonu. W jaki sposób mam to zrobić, nie podano.
List ten piszę ku przestrodze przyszłych oszukanych. Oprac. MOKR
Czytelniczka z Tychów (dane do wiadomości redakcji)
* CZYTAJ KONIECZNIE:
MISS POLONIA 2011: MARCELINA ZAWADZKA [ZOBACZ ZDJĘCIA]
QUEEN OF THE WORLD NATALIA WESOŁOWSKA [SESJA SPECJALNA]
NAJLEPSZE PREZENTY POD CHOINKĘ - PORADNIK DZ [ZDJĘCIA I CENY] - ZOBACZ KONIECZNIE
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
SPORTOWY TYDZIEŃ W NM: Najdrożsi piłkarze śląskich klubów [RANKING] | Najlepsza strona WWW klubu z 4. ligi | NASI ZAGRANICĄ. Historyczne transfery w piłce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?