Cały zespół DZ rozumie wagę tradycji, jaką niesie ze sobą marka Dziennik Zachodni, z drugiej jednak strony wciąż zastanawiamy się, jak sprostać nowym wyzwaniom. Rok 2011 był w DZ rokiem rewolucji internetowej, tworzenia nowych kanałów dystrybucji treści. Bo papierowa gazeta nie może już być jedynym sposobem informowania Was o sprawach regionu czy miasta.
Ufacie nam, gdy kupujecie gazetę. Możecie więc oczekiwać od redakcji nie tylko słów wdzięczności, ale i prostego wyjaśnienia celów, jakie nam przyświecają. Życzyłbym sobie, aby rok 2012 był czasem, kiedy nadal będziemy mogli mówić, że wszyscy tworzymy rodzinę Dziennika... Zależy mi, byście o DZ wciąż mówili "nasza" gazeta.
* CZYTAJ KONIECZNIE:
*ZOBACZ CZEGO NIE KUPOWAĆ KOBIECIE POD CHOINKĘ. LISTA NAJGORSZYCH PREZENTÓW
*LISTA NAJGORSZYCH PREZENTÓW POD CHOINKĘ DLA MĘŻCZYZNY. ZOBACZ
*GYSZYNKI DO KOŻDEGO ŚLONZOKA - TO KUP HANYSOWI
*NAJLEPSZE PREZENTY POD CHOINKĘ - PORADNIK DZ [ZDJĘCIA I CENY] - ZOBACZ KONIECZNIE
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
WIELKI KONKURS. Pokaż zimę na Śląsku i wygraj narciarski WEEKEND!Wybieramy NAJFAJNIEJSZĄ CHOINKĘ w woj. śląskim. ZAGŁOSUJ na swoją!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?