Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prezydent Katowic apeluje: ubierzmy się na TdP w barwy miasta

LOTA
Jutro Tour de Pologne i szansa dla katowiczan i Katowic, by wyróżnić się na trasie wyścigu - apeluje prezydent Krupa
Jutro Tour de Pologne i szansa dla katowiczan i Katowic, by wyróżnić się na trasie wyścigu - apeluje prezydent Krupa Dziennik Zachodni
Nietypowy apel pojawił się na oficjalnym fejsbukowym profilu Marcina Krupy. Prezydent Katowic namawia mieszkańców stolicy aglomeracji, aby na trasie Tour de Pologne w Katowicach, ubrali się w barwy miasta.

- Jutro Tour de Pologne i szansa dla katowiczan i Katowic, by wyróżnić się na trasie wyścigu. Zachęcam wszystkich, którzy będą dopingowali kolarzy na mecie, by ubrali się zgodnie kolorami naszego logo: czarny dół i kolorowa (np. fioletowa, niebieska, żółta, czerwona, różowa, zielona) góra. Damy radę? - taki apel pojawił się na profilu Marcina Krupy, prezydenta Katowic.

TdP to olbrzymia szansa do promocji Katowic, W ubiegłym roku ekwiwalent reklamowy, czyli pieniądze, jakie Katowice musiałyby wydać na promocję, jaką miały w trakcie TdP wyniósł 1,3 mln zł. - Był badany dla następujących mediów: TVP, Onet, dzienniki regionalne, Cityboard, Cinemacity - informuje Joanna Górska, z biura prasowego Urzędu MIasta w Katowicach.

Przypomnijmy: Tour de Pologne będzie transmitowany do prawie 60 krajów. To wspaniała okazja do promocji. To dlatego przed wyścigiem porządkowane są skwery przy trasie przejazdu peletonu, a place budowy zasłaniane nowymi bilbordami reklamującymi miasto. Ważny też jest klimat wyścigu, a ten co roku tworzą kibice na trasie. Im ich więcej, tym miasto na antenie prezentuje się lepiej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!