Patrzyliśmy się wtedy na nie jak na cuda z innego świata. Czyste, ciche, z elektronicznymi wyświetlaczami - to tak też może być na kolei? Dziś może nawet trochę wstyd tamtych, pełnych zachwytu spojrzeń, bo przecież w roku 2008 pociągi tej klasy w środku Europy nie powinny być żadną sensacją.
Następne lata przyniosły wiele zmian na lepsze w taborze kolejowych spółek. Dziś ciche, niskopodłogowe i klimatyzowane składy nie wywołują już zachwytu. Przyzwyczailiśmy się do nich. Zżymamy się, kiedy zamiast nich na peron podjeżdża nam 30-letni "kibel".
TAK WYGLĄDA NOWY FLIRT 3. ZOBACZ ZDJĘCIA I WIDEO
Jeszcze bardziej jednak irytuje fakt, że owe nowoczesne pociągi, mogące mknąć z prędkością 160 km na godzinę, w wielu miejscach telepią się w tempie 40, 30, czy nawet 20 km na godzinę. I dopóki to się nie zmieni, radość z zakupów kolejarzy będzie dość ograniczona.
*Wybieramy Dziewczynę Lata 2015 ZGŁOŚ SIĘ i ZAGŁOSUJ NA KANDYDATKĘ
*Nowy sklep IKEA powstanie w Zabrzu
*Burza na Śląsku i Zagłębiu. Po burzy Rydułtowy wyglądają jak po wojnie ZDJĘCIA + WIDEO
*Przepis na leczo SPRAWDZONY I NAJSZYBSZY
*Program Rolnik szuka żony 2: Rolniczka Anna będzie gwiazdą
*Plebiscyt Fotolato 2015 WYGRAJ FANTASTYCZNE NAGRODY
*Erotyczna bielizna i gadżety z Zabrza podbijają rynek w Arabii Saudyjskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?