18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

EKG 2012: Nowe media to szansa, czy zagrożenie? [WIDEO]

Redakcja
EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY panel Nowe Media
EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY panel Nowe Media Arkadiusz Ławrywianiec
Nowe media są tematem środowego panelu dyskusyjnego w czasie Europejskiego Kongresu Gospodarczego EEC Katowice 2012. ZOBACZ ZAPIS NAJCIEKAWSZYCH WYPOWIEDZI oraz WIDEO

Podczas środowej ostatniej sesji Europejskiego Kongresu Gospodarczego EEC Katowice 2012 odbywa się panel poświęcony nowym mediom. Oto zagadnienia:

  • Zmiany na rynku mediów. Nowe media - element rewolucji informacyjnej
  • Wpływ mediów na politykę i gospodarkę. Nowoczesne technologie jako narzędzie komunikacji i czynnik rozwoju globalnej konkurencyjności
  • Weryfikacja i rzetelność. Informacja jako towar. Kwestia odpowiedzialności mediów za gospodarcze skutki publikacji/przekazu
  • Rosnąca rola social media. Media społecznościowe w życiu gospodarczym

CZYTAJ WIĘCEJ O EUROPEJSKIM KONGRESIE GOSPODARCZYM 2012 W KATOWICACH

W ciągu minuty na youtube trafia 60 godzin nagrań - nie trzeba być miliarderem żeby znaleźć się medialnym obiegu - mówi szef TVN24 Adam Pieczyński.

- W internecie trwa wielka walka firm - ocenia Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny Rzeczpospolitej.

- Kontrola nad internetem jest niemożliwa, ale ilość złych treści, siejących nienawiść, ogromna. Często machamy na to ręką - mówi Kamil Durczok, szef Faktów TVN.

- Fora internetowe trzeba moderować - stwierdził Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse.

- Nie możemy wprowadzać terroru internetowego dla wszystkich. Dbajmy najpierw o własne treści, zacznijmy od siebie - ocenia Adam Pieczyński. Jego zdaniem największe szanse na przetrwanie mają tabliody.

Tomasz Wróblewski broni gazet o porządnych treściach. Powołuje się na dyskusję na amerykańskim rynku medialnym, gdzie gazety które nie weszły w nowe media, mają kłopoty.

Adam Pieczyński mówi o kosztach dziennikarstwa dochodzeniowego. - Nie wszystkie redakcje na takie dziennikarstwo stać.

Wniosek ogólny dyskusji: Lliczyła się będzie specjalizacja dzienikarzy. W USA mówią: po co redakcje dziennikarzom, może powstaną agencje dziennikarskie.

Ale nadal prasa drukowana przynosi więcej dochodów niż internet - wyjaśnia Kamil Durczok.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo