Katowice: jest studium w sprawie budowy Tramwaju Odrodzenie

    Katowice: jest studium w sprawie budowy Tramwaju Odrodzenie

    LOTA

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Katowice: jest studium w sprawie budowy Tramwaju Odrodzenie
    1/3
    przejdź do galerii
    Do Tramwajów Śląskich trafiło już studium przedprojektowe dotyczące budowy nowej linii tramwajowej w Katowicach, która ma zostać poprowadzona z pętli w Brynowie do planowanej pętli przy osiedlu Bażantowo. Jaką trasą pojedzie Tramwaj Odrodzenie?
    Do Tramwajów Śląskich trafiło już studium przedprojektowe dotyczące budowy nowej linii tramwajowej z pętli w Brynowie do planowanej pętli przy osiedlu Bażantowo w Katowicach.

    - Zgodnie z umową otrzymaliśmy je przed 31 lipca, jednak poprosiliśmy autorów o uzupełnienia dokumentu o prognozy co do inwestycji na przyszłość - wyjaśnia Andrzej Zowada, rzecznik spółki Tramwaje Śląskie.

    To właśnie studium, uwzględniające opinie mieszkańców o różnych wariantach poprowadzenia trasy tramwaju Odrodzenie, ma dać odpowiedź na pytanie w jakim przebiegu realizować inwestycję, który z wariantów będzie najtańszy, który najdroższy i jak ich realizacja wpłynie na środowisko.


    Jak twierdzi Zowada, dokument jest obszerny i wielowątkowy, szczegółów zdradzać nie chce. - Uzupełnione studium przekażemy prezydentowi, myślę, że we wrześniu będzie mogli przedstawić szczegóły - dodaje.


    *Wybieramy Dziewczynę Lata 2015 ZGŁOŚ SIĘ i ZAGŁOSUJ NA KANDYDATKĘ
    *Pożar gigantycznej hali w Zawierciu NOWE ZDJĘCIA I WIDEO
    *Deep Sound Music Festival 2015 w Ogrodzieńcu MEGAGALERIA ZDJĘCIOWA
    *Przepis na leczo SPRAWDZONY I NAJSZYBSZY
    *Co z tym prądem? IKEA, Galeria Katowicka, 3 Stawy oszczędzają na świetle, przemysł wyłącza oddziały
    *Erotyczna bielizna i gadżety z Zabrza podbijają rynek w Arabii Saudyjskiej

    Czytaj także

      Komentarze (4)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      leśny tramwaj

      Pomysł Krupy jest do d... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Dla zainteresowanych trasa przebiegać będzie lasem do szpitala i dalej leśnymi ostępami przy rezerwacie . Dalej po ciepłociągu aby przy Radockiego rozjechać ogródki działkowe (sie ucieszą...rozwiń całość

      Dla zainteresowanych trasa przebiegać będzie lasem do szpitala i dalej leśnymi ostępami przy rezerwacie . Dalej po ciepłociągu aby przy Radockiego rozjechać ogródki działkowe (sie ucieszą działkowcy) tramwaj odetnie mieszkańców od lasu-skończą się spacery rodzinne. Ekonomicznie to porażka , chociaż dla powstającego osiedla przy archiwum to szansa na sprzedaż mieszkań. Zdumiewająca jest determinacja prezydenta Krupy ,może dlatego że doradcą ds inwestycji jest Piotr Uszok który jest również w radzie nadzorczej tramwajów śląskich. Tak więc ktoś zarobi ktoś straci. Jedyna nadzieja na wybory przedterminowe... protesty mieszkańców są też nie bez znaczenia. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      leśny tramwaj

      mądry przed szkodą (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Tramwaj nie rozwiąże korków na Jankego, one tworzą się w godzinach szczytu. Jego trasa przebiegać będzie przez tereny leśne i luźną jednorodzinną zabudowę. Będzie atrakcyjne dla osób mieszkających...rozwiń całość

      Tramwaj nie rozwiąże korków na Jankego, one tworzą się w godzinach szczytu. Jego trasa przebiegać będzie przez tereny leśne i luźną jednorodzinną zabudowę. Będzie atrakcyjne dla osób mieszkających do 5 minut drogi od przystanków. Autobus 297 jeździ pusty przez większość dnia . W Chorzowie zamknięto trasę tramwaju 12 jako nierentowną -przewoziła 7 milionów pasażerów rocznie. Dla tramwaju w Katowicach przewiduje sie optymistycznie 3 miliony pasażerów rocznie.. inna ekonomia w Chorzowie inna w Katowicach-będziemy utrzymywać tę linię do zamknięcia z naszych podatków! .zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wystarczy dokonać decentralizacji biurokracji i nie będą potrzebne żadne nowe połączenia z centrum.

      nogami do góry (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 12

      Po cholerę mieszkańcy południowych dzielnic mieliby jeździć na katowicki rynek?
      Czy w centrum są jakieś fabryki, do których dojeżdżają pracownicy?
      Nie, w centrum lokuje się kolejne urzędy,...rozwiń całość

      Po cholerę mieszkańcy południowych dzielnic mieliby jeździć na katowicki rynek?
      Czy w centrum są jakieś fabryki, do których dojeżdżają pracownicy?
      Nie, w centrum lokuje się kolejne urzędy, centrale biurokracji a pozostałe osoby zmusza się, aby tam jeździli.
      Tak samo robi się z niewierzącymi zmuszając ich do uczestniczenia w procesjach czy w katechezie po to żeby dowieść 99% ukatoliczenie. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      oj kolego...

      jaaa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      W centrum wiele firm ma swoje siedziby. Niedlugo otwarta druga galeria handlowa w centrum= kolejne miejsca pracy ( a w galeriach pracuje naprawde wiele osob) To, ze powstaje linia tramwajowa, zeby...rozwiń całość

      W centrum wiele firm ma swoje siedziby. Niedlugo otwarta druga galeria handlowa w centrum= kolejne miejsca pracy ( a w galeriach pracuje naprawde wiele osob) To, ze powstaje linia tramwajowa, zeby odciazyc non stop zakorkowane ulice prowadzace na poludnie, wcale NIE ZMUSZA Cie, zebys nimi jezdzil ! zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      DZ poleca

      DZIEWCZYNA LATA 2017 | Głosujemy!

      DZIEWCZYNA LATA 2017 | Głosujemy!

      Dopasuj słowa do opisów i sprawdź, czy znasz język śląski

      Dopasuj słowa do opisów i sprawdź, czy znasz język śląski

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Światło i kolor w pokojach dziecięcych

      Światło i kolor w pokojach dziecięcych

      Gry On Line - Zagraj Reklama