Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Plemniki w basenie i wytarty pilot [SKARGI KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY]

Aldona Minorczyk-Cichy
Janusz Kubik
Biura podróży mają sporo na sumieniu, ale bywa, że to my przesadzamy z roszczeniami. Oto przykłady:

GŁUPIE, GŁUPSZE I NAJGŁUPSZE SKARGI KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY

  • plemniki w basenie hotelowym w Tunezji, z ich powodu córka klientki biura w Krakowie rzekomo zaszła w ciążę. Klientka domagała się rekompensaty i alimentów od biura
  • w muzułmańskiej Syrii w menu restauracji brakowało kotletów schabowych
  • w pilocie TV były wytarte guziki, słowem pokój w hotelu miał zbyt niski standard
  • piasek na plaży w Turcji nie nadawał się do robienia babek
  • łysy turysta skarżył się na brak czepka kąpielowego pod prysznicem w hotelowym pokoju
  • w morzu było zbyt dużo wodorostów
  • kierowca autobusu powiedział do turystki "ale raczek się z ciebie zrobił", czy spowodował jej oburzenie
  • klienci odwiedzający Szwajcarię poskarżyli się na brak fioletowych krów z reklam firmy cukierniczej
  • w samolocie lecącym do Maroka ktoś "złośliwie otwierał okna", co spowodowało, że pasażerka się przeziębiła
  • turysta poskarżył się na wielkość hotelowego tarasu: miał mieć 23 m kw., a po zmierzeniu okazało się, że miał tylko 20 m kw.
  • w Egipcie nie było polskiej telewizji
  • turystce nie podobało się, że podrywał ją hotelowy boy
  • klient na Rodos korzystający z all inclusive nie pozwolił sobie na założenie na rękę opaski świadczącej, że jest gościem hotelu i może korzystać ze wszystkiego. Stwierdził: "nie dam się ometkować jak krowa"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!