UPC podwyższyło opłaty. Jak dodzwonić się do biura obsługi...

    UPC podwyższyło opłaty. Jak dodzwonić się do biura obsługi klienta?

    KS

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Ostatnie rachunki za internet bardzo zdziwiły klientów operatora UPC. Nie rozumieją, skąd podwyżka, niestety, odpowiedzi również nie mogą uzyskać. Faktura za miniony miesiąc była średnio o 5 zł wyższa. Niestety, w telefonicznym biurze obsługi klienta niewiele można się dowiedzieć.
    Skąd te problemy? Bo nie można się dodzwonić. Po wyliczance numerów, wysłuchaniu automatycznej sekretarki i kolejnych numerach wewnętrznych, dowiadujemy się, że wszystkie linie są zajęte i żaden operator nie jest dostępny. I nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby taka sytuacja nie trwała już kilka dni. Wielu klientów traci cierpliwość.

    - W ostatnich dniach odnotowaliśmy zwiększoną liczbę telefonów od klientów, wynikającą ze zmian w ofercie, co w niektórych przypadkach spowodowało dłuższy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - tłumaczy Dagmara Krzesińska z biura prasowego UPC.
    - Warto jednak podkreślić, że klient może uzyskać wiele informacji posługując się nowym systemem IVR. System ten umożliwia otrzymanie odpowiedzi między innymi na temat opłat i to bez zbędnego oczekiwania - zachęca.

    Tutaj jednak również był problem. Linia jest cały czas zajęta, więc możliwości porozmawiania chociażby z automatem również nie ma.

    Rzeczniczka przyznaje jednocześnie, że faktycznie problem z obsługą wszystkich dzwoniących był. Bo telefony po podwyżce się urywały.

    - W odpowiedzi na zwiększoną liczbę telefonów, musieliśmy sięgnąć po dodatkowych konsultantów do obsługi klientów - tłumaczy Krzesińska.

    Co ważne, połączenie z infolinią operatora każdorazowo jest płatne. Połączenie się z automatem kosztuje nas 0,18 gr za minutę - jeśli dzwonimy z numeru stacjonarnego, w przypadku połączenia z telefonu komórkowego płacimy według stawki operatora.
    Podwyżka natomiast jest przez UPC tłumaczona poprawą świadczonych przez firmę usług.

    - W czerwcu wszystkim klientom korzystającym z dwóch taryf, podwyższyliśmy prędkość internetu, właśnie za niewielką dodatkową opłatą 5 zł - tłumaczy Krzesińska. - Informację o zmianach klienci otrzymali w maju, zachowując prawo do rezygnacji z oferty - dodaje. Warto jednak zauważyć, że linie call center to problem wszystkich operatorów.


    *Wielki koncert Guns N'Roses w Rybniku ZOBACZ ZDJĘCIA, WIDEO
    *Tour de Pologne - wyścig kolarski ZOBACZ TRASĘ, ZDJĘCIA, WIDEO, ZAWODNIKÓW
    Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze (4)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      BOK

      patrycja (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      ich call center to jakiś cyrk, próbuję dodzwonic sie do nich od 2 dni i wszyscy konsultanci są non stop zajęci.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ceny rosną usługi maleją

      Bartosz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 66 / 42

      W maju podpisałem umowę z UPC na 130 zł/msc - Obecnie mam juz rachunek na 154 zł/msc - zaraz bedę płacił więcej niż dawniej płaciłem w ASTER - tak wygląda właśnie umowa na pakiet "ceny maleją...rozwiń całość

      W maju podpisałem umowę z UPC na 130 zł/msc - Obecnie mam juz rachunek na 154 zł/msc - zaraz bedę płacił więcej niż dawniej płaciłem w ASTER - tak wygląda właśnie umowa na pakiet "ceny maleją usługi rosną" - żałosnezwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ze złodziejem nie ma się co zadawać

      Łukasz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 52 / 77

      Właśnie taka niezapowiedziana podwyżka (UPC twierdzi ze wysłało mi maila ale ja go dziwnym trafem nie dostałem) zrezygnowałem z ich usług i gorąco zachęcam do tego wszystkich. Wtedy firmy w Polsce...rozwiń całość

      Właśnie taka niezapowiedziana podwyżka (UPC twierdzi ze wysłało mi maila ale ja go dziwnym trafem nie dostałem) zrezygnowałem z ich usług i gorąco zachęcam do tego wszystkich. Wtedy firmy w Polsce któe zaczynają zdobrywac monopol będą się musiały choć trochę z klientami liczyć.
      Dodatkowo jak poszedłem rozwiązać umowę to oczywiście mi zaproponowali że dodatkowe 5 PLN cofną, a wogole dadzą mi nowy internet 5Mbit szybszyza 10 zlotych mniej. Ale liczy się rzetelność a UPC ją straciło dlatego ze złodziejem się nie ma co zadawać. Teraz mam sieć o 15 Mbit szynszą i 15 zlotych tańszą. Polecam nie dawać się okradać. To zależy przede wszystkim od nas.

      Pozdrawiam
      Łukaszzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ceny rosną usługi maleją

      Bartosz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 57 / 54

      W maju podpisałęm umowę na 130 zł...przez 6 miesięcy rachunek urósł już do 154 zł!!! Dodam że jestem w pakiecie "Ceny maleją, usługi rosną". żałosne

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama