Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

UPC podwyższyło opłaty. Jak dodzwonić się do biura obsługi klienta?

KS
Ostatnie rachunki za internet bardzo zdziwiły klientów operatora UPC. Nie rozumieją, skąd podwyżka, niestety, odpowiedzi również nie mogą uzyskać. Faktura za miniony miesiąc była średnio o 5 zł wyższa. Niestety, w telefonicznym biurze obsługi klienta niewiele można się dowiedzieć.

Skąd te problemy? Bo nie można się dodzwonić. Po wyliczance numerów, wysłuchaniu automatycznej sekretarki i kolejnych numerach wewnętrznych, dowiadujemy się, że wszystkie linie są zajęte i żaden operator nie jest dostępny. I nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby taka sytuacja nie trwała już kilka dni. Wielu klientów traci cierpliwość.

- W ostatnich dniach odnotowaliśmy zwiększoną liczbę telefonów od klientów, wynikającą ze zmian w ofercie, co w niektórych przypadkach spowodowało dłuższy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - tłumaczy Dagmara Krzesińska z biura prasowego UPC. - Warto jednak podkreślić, że klient może uzyskać wiele informacji posługując się nowym systemem IVR. System ten umożliwia otrzymanie odpowiedzi między innymi na temat opłat i to bez zbędnego oczekiwania - zachęca.

Tutaj jednak również był problem. Linia jest cały czas zajęta, więc możliwości porozmawiania chociażby z automatem również nie ma.

Rzeczniczka przyznaje jednocześnie, że faktycznie problem z obsługą wszystkich dzwoniących był. Bo telefony po podwyżce się urywały.

- W odpowiedzi na zwiększoną liczbę telefonów, musieliśmy sięgnąć po dodatkowych konsultantów do obsługi klientów - tłumaczy Krzesińska.

Co ważne, połączenie z infolinią operatora każdorazowo jest płatne. Połączenie się z automatem kosztuje nas 0,18 gr za minutę - jeśli dzwonimy z numeru stacjonarnego, w przypadku połączenia z telefonu komórkowego płacimy według stawki operatora.
Podwyżka natomiast jest przez UPC tłumaczona poprawą świadczonych przez firmę usług.

- W czerwcu wszystkim klientom korzystającym z dwóch taryf, podwyższyliśmy prędkość internetu, właśnie za niewielką dodatkową opłatą 5 zł - tłumaczy Krzesińska. - Informację o zmianach klienci otrzymali w maju, zachowując prawo do rezygnacji z oferty - dodaje. Warto jednak zauważyć, że linie call center to problem wszystkich operatorów.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: UPC podwyższyło opłaty. Jak dodzwonić się do biura obsługi klienta? - Dziennik Zachodni