Ruszyła nowa kampania promocyjna Jaworzna

    Ruszyła nowa kampania promocyjna Jaworzna

    DM

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Ruszyła nowa kampania promocyjna Jaworzna
    1/2
    przejdź do galerii

    ©UM Jaworzno

    Rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii promującej potencjał inwestycyjny Jaworzna. Na terenie miast aglomeracji pojawiło się 25 billboardów i super scrolli z logotypem Jaworzna i hasłem "Jaworzno. Daj się wciągnąć". Ruszyła także reklama w Internecie i prasie.
    Szeroko zaplanowana kampania będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa z kraju i ze świata. Stąd różnorodny dobór mediów ze wskazaniem na internet. W ramach kampanii internetowej, która już się rozpoczęła, przewiduje się prawie 60 milionów odsłon.

    Od niedawna Jaworzno posiada także nowe multimedialne logo - trójkolorową, energetyczną kulę. Fakt, że nowe logo Jaworzna jest trójwymiarowe i ruchome wykorzystano w celach promocji inwestycyjnej, traktując jaworznicką kulę jako symbol miasta, przyciągającego, nowoczesnego i otwartego.

    A dlaczego inwestorzy mają się dać wciągnąć, jak mówi hasło promocyjne? Tajemnicę wyjaśni zrealizowany w technice 3D spot telewizyjny, który jest jednym z głównych elementów kampanii. Premiera już w połowie września w TVN24 i TVPinfo.




    *Tauron Nowa Muzyka ZNAJDŹ SIĘ NA ZDJĘCIACH
    *Beerfest 2012 zakończony ZOBACZ ZDJĘCIA
    *KONKURS FOTOLATO 2012: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!

    Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama