Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dzieciuchowicz: Hasło "Śląskie. Sukces w genach" na pograniczu arogancji

Bohdan Dzieciuchowicz
Rozmowa z Bohdanem Dzieciuchowiczem, ekspertem ds. reklamy i public relations, na temat najnowszej kampanii promocyjnej "Śląskie. Sukces w genach".

Czy województwo śląskie to w Polsce marka?
Mam co do tego wątpliwości. Dla większości Polaków Śląsk nie kojarzy się atrakcyjnie. Raczej z czymś ciężkim, bez polotu, zaściankowym. Inwestorzy nie chcą tu mieszkać. A nikt nie podjął się trudu zmiany stereotypów, co jest pracą na lata.

Kampania promocyjna w innych regionach może to zmienić?
Jeśli jest dobrze zrobiona, może przynieść efekt. Bo reklamować się warto. Przede wszy-stkim argumenty muszą być dobrane do odbiorców i mieć ciekawą szatę artystyczną.

"Śląskie. Sukces w genach". To dobre hasło?
Pojęcie jest bardzo szerokie. Jest też na pograniczu arogancji, bo jest nieskromne, dlatego musi się obronić, czyli mieć pokrycie w rzeczywistości. Ale odważnych nazw nie należy się bać.

Rozmawiał: Karol Świerkot


*Śtowarzyszenie Ślązaków legalne. Sąd uznał narodowość śląską? CZYTAJ TUTAJ
*Gwarki 2012, czyli bez pochodu nie ma zabawy ZOBACZ ZDJĘCIA
*KONKURS MŁODA PARA: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!