"Sezon na Śląskie" reklamuje się w TV [ZOBACZ WIDEO i OCEŃ]

    "Sezon na Śląskie" reklamuje się w TV [ZOBACZ WIDEO i OCEŃ]

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    "Sezon na Śląskie" reklamuje się w TV [ZOBACZ WIDEO i OCEŃ]
    1/7
    przejdź do galerii
    Akcja promocyjna "Sezon na Śląskie" w pełni. 27 września po raz pierwszy można oglądać wideoklip reklamujący weekendowe wyjazdy do ciekawych miejsc w Metropolii Silesia. ZOBACZ FILMY PROMUJĄCE METROPOLIĘ SILESIA, JURĘ I BESKIDY. Napisz, który najlepszy.

    Sonda

    Czy ten film promocyjny zachęcił Cię do weekendowego odwiedzenia Metropolii Śląskiej?

    TAK
    70% głosów
    NIE
    30% głosów
    Kto najlepiej przekona turystów do odwiedzenia Śląskiego? Nikt inny, jak sami mieszkańcy. Dlatego też w jednym ze spotów kampanii promocyjnej "Sezon na Śląskie" do spontanicznych wyjazdów weekendowych namawia rodowity Ślązak.

    W ramach kampanii "Sezon na Śląskie" przygotowane zostały trzy spoty reklamowe zapraszające na weekend do trzech różnych części województwa - w Beskidy, Jurę lub do pełnej industrialnych niespodzianek Metropolii Silesia.

    I właśnie w ramach tej ostatniej twórcy postanowili nakręcić dodatkowy spot, w którym lektor mówi śląską gwarą. Bonusowy spot nie będzie emitowany w TV, ale już teraz możecie go zobaczyć poniżej.

    Tym razem twórcy projektu reklamują turbogolf w kopalni Guido. Rozrywka jest naprawdę przednia, o czym można się przekonać osobiście w czasie wycieczki do Zabrza. Dlaczego jednak, spośród wielu sposobów spędzenia wolnego czasu, wybrano akurat turbogolf w Guido, tego nie wiadomo. Podpowiadamy więc, że na terenie Metropolii Silesia godne odwiedzenia są także inne miejsca - dostępne również dla całych rodzin Wesołe Miasteczko i zoo w Chorzowie i Skansen w Parku Śląskim, w którym co weekend organizowane są interesujące wydarzenia kulturalne. Na tym nie koniec.



    Podoba Ci się nowy spot reklamujący atrakcje weekendowych wyjazdów? Zagłosuj w sondzie. Zobacz pozostałe filmy z Jury i Beskidów. Napisz komentarz: Który film jest lepszy?

    ZOBACZ TAKŻE:








    *Plebiscyt Młoda Para 2012 ZOBACZ ZDJĘCIA KANDYDATÓW
    *Budowa dworca w Katowicach: Hala, perony ZDJĘCIA i WIDEO
    *Debata o Śląsku: Semka kontra Smolorz ZDJĘCIA i WIDEO

    Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

    Czytaj także

      Komentarze (4)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      reklamówka dotyczy różnych regionów ale pod hasłem "Śląskie"

      stef (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 50 / 52

      reklamówka dotyczy różnych regionów których ludzie nie kojarzą ze Śląskiem, np. Jura Krakowsko-Częstochowska, Beskid Żywiecki więc mogą być lekko zdezorientowani, szczególnie ludzie z głębi kraju,...rozwiń całość

      reklamówka dotyczy różnych regionów których ludzie nie kojarzą ze Śląskiem, np. Jura Krakowsko-Częstochowska, Beskid Żywiecki więc mogą być lekko zdezorientowani, szczególnie ludzie z głębi kraju, z północy Polski.
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dajcie sobie juz spokoj z reklamowaniem gornictwa weglowego na G.Sl.

      . (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 51 / 50

      o tym wie cala Polska i ....................... i najgorsze, ze przewaznie (prawie tylko) o tym

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Sezon co śląskie?

      Ślonzok z Sosnowca (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 52 / 51

      Sezon na kluski śląskie, przez cały rok!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pieniądze w błoto.

      Roberto. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 82 / 65

      Kolejne pieniądze na pseudopromocję wyrzucone w błoto. Oczywiście Jura, Guido, Park Chorzowski i Beskid. Stare, oklepane punkty programu, o których wie już każdy. To (może poza Guido i Jurą) są...rozwiń całość

      Kolejne pieniądze na pseudopromocję wyrzucone w błoto. Oczywiście Jura, Guido, Park Chorzowski i Beskid. Stare, oklepane punkty programu, o których wie już każdy. To (może poza Guido i Jurą) są atrakcje lokalne, czy to się komuś podoba, czy nie i głownie sami Ślązacy z nich korzystają. Wyobrażacie sobie, że ktoś znad morza albo Mazur, kto przyjeżdża na przykład do Parku Chorzowskiego? Naprawdę kogo autorzy chcą oszukać? Przed godziną wyczytałem tutaj, że Śląskie się wyludnia więc chyba tym ci ludzie powinni się zająć w pierwszej kolejności. Jak można promować turystycznie region, z którego spieprzają sami mieszkańcy? Na ale cóż, może jestem tylko prostaczkiem bez szkoły, który nie rozumie języka reklamy i eterycznych dobroci płynących z tych spotów dla Śląska. zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      DZ poleca

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama