Odpowiada Katarzyna Kielar, rzeczniczka prasowa Inspekcji Handlowej w Katowicach
Towary przeterminowane w ogóle nie powinny znajdować się na sklepowych półkach. Dlatego o obecności przeterminowanego produktu najlepiej od razu poinformować sprzedawcę.
Kupując artykuły spożywcze, zawsze zwracajmy uwagę na datę ich ważności i wybierajmy te produkty, dla których termin przydatności do spożycia lub data minimalnej trwałości są odległe.
Jeśli jednak zdarzy się nam kupić przeterminowany towar, mamy prawo złożyć reklamację u sprzedawcy, który zawsze odpowiada za sprzedany towar.
Reklamację składamy niezwłocznie u sprzedawcy, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od otwarcia opakowania, np. jogurtu, i nie później niż w ciągu 3 dni od zakupu towaru oferowanego luzem.
W każdym przypadku niezbędny jest dowód zakupu - czyli paragon. ZIELA*Zniewalający wystrój restauracji Kryształowa Magdy Gessler ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
*Katowice mają podziemny dworzec autobusowy[ZOBACZ ZDJĘCIA I WIDEO]
*Bytomianie dziękują TVN za materiały patolgię [ZOBACZ, Z CZEGO CHCĄ BYĆ DUMNI
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?