Energetyczne Centrum przeciw nieuczciwym przedstawicielom...

Energetyczne Centrum przeciw nieuczciwym przedstawicielom handlowym

Dziennik Zachodni

Dziennik Zachodni

Energetyczne Centrum mówi NIE nieuczciwym przedstawicielom handlowym i idzie przeciwko nim do prokuratury.
Energetyczne Centrum to jedna z firm, które pojawiły się na rynku z ofertą tańszej energii. Chcą na trudnym rynku konkurować i przekonywać odbiorców do swojej oferty. Jednak od wiosny tego roku opinie o firmie są mocno niepokojące. Jak się okazuje od miesiąca firma ma nowy zarząd i nowe osoby na wszystkich stanowiskach odpowiadających za jej prawidłowe funkcjonowanie.

- Powodem ogromnych zmian które zaszły w ostatnich tygodniach są nieprawidłowości przy procesie sprzedaży - mówi Piotr Ostaszewski z Energetycznego Centrum.
- Proces pozyskiwania nowych Klientów odbywał się przez zewnętrzne firmy i ich przedstawicieli handlowych, występujących w imieniu EC. Niestety w wielu przypadkach osoby te kierowane chęcią zysku posuwały się do działań nieetycznych, aby tylko doprowadzić do podpisania umowy, zamiast zadbać o pełną i rzetelną informację potencjalnych klientów.

Energetyczne Centrum wprowadziło w firmie proces naprawczy i zasadę "Zero tolerancji dla nieuczciwych przedstawicieli handlowych". Od trzech tygodni w EC trwa prawdziwa rewolucja.

Wdrażany program naprawczy związany jest zarówno z produktami, jak i - przede wszystkim - ze sposobem dotychczasowej sprzedaży usług. Ten drugi aspekt to największy obecnie problem firmy. Wszelkie nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych zgłaszane są do prokuratury, tylko w ostatnim tygodniu firma złożyła kilka takich zawiadomień.

"Nie wahamy się wyciągać konsekwencje od nieuczciwych sprzedawców i bardzo krytycznie oceniać część dotychczasowych partnerów biznesowych naszej firmy - mówi Piotr Ostaszewski. - Nawet jeśli miałoby to oznaczać zakończenie współpracy z niektórymi z nich, jesteśmy w pełni zdeterminowani i przygotowani do takiego kroku."

Czy zatem warto zmienić sprzedawcę energii?

Tak, tylko należy zwracać uwagę na ofertę oraz sprawdzić wcześniej ile na takiej zmianie możemy zyskać, bo nawet niewielka miesięczna różnica cenowa daje w skali roku wymierne korzyści. Warto też korzystać z infolinii i kontaktu telefonicznego z firmami aby wyjaśniać swoje wątpliwości na etapie rozważania podpisania nowej umowy.




*NiesamowityDreamliner w Pyrzowicach ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
*Zniewalający wystrój restauracji Kryształowa Magdy Gessler ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
*HC GKS Katowice od szatni ZOBACZ ZDJĘCIA TYLKO W DZ
*Ślązacyzazdroszczą Katalończykom autonomii: prawda czy fałsz? [CZYTAJ I SKOMENTUJ]

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Komentarze

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Oszuści

Dorota (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Witam, niestety moi rodzice również zostali oszukani przez tych naciągaczy. Podpisali rzekomo zniżkę na energię z PGE więc nie zostawili przy tym żadnych dokumentów. Po trzech miesiącach przyszły...rozwiń całość

Witam, niestety moi rodzice również zostali oszukani przez tych naciągaczy. Podpisali rzekomo zniżkę na energię z PGE więc nie zostawili przy tym żadnych dokumentów. Po trzech miesiącach przyszły blankiety do płacenia za AXA Assistanc po mojej interwencji telefonicznej okazało się że rodzice podpisali umowę na zamianę dostawcy energii jak również dodatkowe ubezpieczenie. Zerwaliśmy z nimi umowę i zapłaciliśmy 300zł kary a oni po siedmiu miesiącach próbują wyłudzić od moich rodziców nadal pieniądze przysyłając wezwanie do zapłaty za ubezpieczenie włącznie z karą za zerwanie umowy w kwocie 118,80zł. Po rozmowie z konsultantem dowiaduje się że mimo wcześniejszego zerwania współpracy rodzice mają nadal płacić. Niesamowitezwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

oszukana

Alona (gość)

Zgłoś naruszenie treści

niestety mój tata też został oszukany . Podpisał z Nimi umowę na 3 lata i kiedy sie okazało że rachunki są wyższe chciałam odstąpić od umowy to Pani mi powiedziała ze należy ponieśc 1500 zł kary i...rozwiń całość

niestety mój tata też został oszukany . Podpisał z Nimi umowę na 3 lata i kiedy sie okazało że rachunki są wyższe chciałam odstąpić od umowy to Pani mi powiedziała ze należy ponieśc 1500 zł kary i niewiem co mam teraz zrobić ? zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

oszukany

krzysiek (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Mam pytanko czy ktoś próbował oddać sprawę do rzecznika praw konsumenta?

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

OSZUŚCI

drugi-henryk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM,OBEJRZYJCIE SIĘ ZA SIEBIE I TRZY RAZY SPLUŃCIE !!!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Jasne

naoczny swiadek (gość)

Zgłoś naruszenie treści

głupie komentarze ,że ktoś jest zadowolony proszę konkretne dane firmy bo nie wierzę :)

tak nawiasem to nie warto po prostu szczególnie dla G taryfy czyli domy itp. bo nie ma oszczędności ponieważ...rozwiń całość

głupie komentarze ,że ktoś jest zadowolony proszę konkretne dane firmy bo nie wierzę :)

tak nawiasem to nie warto po prostu szczególnie dla G taryfy czyli domy itp. bo nie ma oszczędności ponieważ zużycie malutkie i całe zamieszanie wykiwało tych najbiedniejszych mowa o emerytach i rencistach ,a chcieli tylko mniej zapłacić. TAKA SZKODA I CO I NIC ZARZĄD SIE ZMIENI LEPIEJ JAK BY SPRZEDALI KLIENTÓW INNEJ FIRMIE I ZROBILI TO WSZYSTKO OD NOWA TAKA RADAzwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

BYŁY KLIENT

KLIENT (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Niestety byłem jednym z naciągniętych klientów nie spostrzegłem się w porę że mogę odstąpić od podpisanej umowy w ciągu 10 dni. Po otrzymaniu pierwszych rachunków okazało się że zamiast...rozwiń całość

Niestety byłem jednym z naciągniętych klientów nie spostrzegłem się w porę że mogę odstąpić od podpisanej umowy w ciągu 10 dni. Po otrzymaniu pierwszych rachunków okazało się że zamiast oszczędności są tylko straty bo rachunki były wyższe niż u poprzedniego sprzedawcy.Po paru miesiącach udało mi się jednak zerwać podpisaną umowę co naprawdę było bardzo trudne gdyż kontakt z Energetycznym Centrum jest beznadziejny i twierdzą że mają 30 dni na każdą odpowiedz.Rozmowę telefoniczną można przeprowadzić jedynie z konsultantką która przyjmuje zgłoszenie i tak kolejne dni sobie płyną OSTRZEGAM WSZYSTKICH MOCNO SIĘ ZASTANÓWCIE ZANIM COKOLWIEK PODPISZECIE A SZCZEGÓLNIE Z NIMI !!!!!!!!!!!!! zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia

oszukana

Alona (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Hej a Ty w jaki sposób rozwiązałes z nimi umowę ?

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

nika

nika (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Bylam w takiej samej sytuacji tyle ze umowe spisalam 7 lutego a odstapilam 24 nie przyslali mi zadnych rachunkow bo nie zerwalam umowy ze swioim dostawca jeszcze z nimi umowa obowiazuje mnie do 31...rozwiń całość

Bylam w takiej samej sytuacji tyle ze umowe spisalam 7 lutego a odstapilam 24 nie przyslali mi zadnych rachunkow bo nie zerwalam umowy ze swioim dostawca jeszcze z nimi umowa obowiazuje mnie do 31 marca ale wczoraj przyslali mi pismo ze bede musiala zaplacic 300 zl ale nie wiem za co Pan placil jakas kare za zerwanie umowy ?zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Zadowolony

Aaaa (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 11 / 11

A jestem zadowolony.płacę mniej i jest ok.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

oszukana

pokrzywdzona (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 7 / 7

mam im do oddania 1600zl ale pani od spraw konsumenta mi pomogla i oddaje sprawe do sadu ,walcze z nimi od listopada nie ufajcie nikomu z tej firmy.Pozdrawiam.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Oszuści!

poganka (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 20 / 10

http://faktymazur.pl/mragowo/757-energetyczne-centrum-bezprawnie-odlaczylo-jej-prad#

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Oszuści!!!

ja (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 10 / 9

Dziś zapukali do moich drzwi 2 przedstawicieli w garniturkach.I ich słodkie gadanie jaka pani śliczna ,gdzie takie piękne panie mieszkają,skąd pochodzą itp.Po posłodzeni fajnymi słówkami...rozwiń całość

Dziś zapukali do moich drzwi 2 przedstawicieli w garniturkach.I ich słodkie gadanie jaka pani śliczna ,gdzie takie piękne panie mieszkają,skąd pochodzą itp.Po posłodzeni fajnymi słówkami przechodzili do konkretów.że rachunki będą mniejsze,ile pani płać.Po czym zaraz chcieli dowód i PESEL.Jak im odmówiłam to już miny mieli nie tęgie.Juz nie było czułych słówek.Jeśli ja będę chcieć sobie zmienić dostawce to sama to załatwię,nie potrzebuje domokrążców.Ludzie uważajcie!zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia

asd

xyz (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

ENEA sama nie podsunie ci zmiany sprzedawcy ;) bo to nie leży w ich biznesie a tym bardziej sprzedawca regionalny ;)
Ale bądźcie tępi dalej ja mam umowę z nimi i cieszę się oszczędzaniem Polaczki

1 3 »

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

DZ poleca

Wideo