Menu Region

Energetyczne Centrum przeciw nieuczciwym przedstawicielom...

Energetyczne Centrum przeciw nieuczciwym przedstawicielom handlowym

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Dziennik Zachodni

44Komentarze Prześlij Drukuj
Energetyczne Centrum mówi NIE nieuczciwym przedstawicielom handlowym i idzie przeciwko nim do prokuratury.
Energetyczne Centrum to jedna z firm, które pojawiły się na rynku z ofertą tańszej energii. Chcą na trudnym rynku konkurować i przekonywać odbiorców do swojej oferty. Jednak od wiosny tego roku opinie o firmie są mocno niepokojące. Jak się okazuje od miesiąca firma ma nowy zarząd i nowe osoby na wszystkich stanowiskach odpowiadających za jej prawidłowe funkcjonowanie.

- Powodem ogromnych zmian które zaszły w ostatnich tygodniach są nieprawidłowości przy procesie sprzedaży - mówi Piotr Ostaszewski z Energetycznego Centrum.
- Proces pozyskiwania nowych Klientów odbywał się przez zewnętrzne firmy i ich przedstawicieli handlowych, występujących w imieniu EC. Niestety w wielu przypadkach osoby te kierowane chęcią zysku posuwały się do działań nieetycznych, aby tylko doprowadzić do podpisania umowy, zamiast zadbać o pełną i rzetelną informację potencjalnych klientów.

Energetyczne Centrum wprowadziło w firmie proces naprawczy i zasadę "Zero tolerancji dla nieuczciwych przedstawicieli handlowych". Od trzech tygodni w EC trwa prawdziwa rewolucja.

Wdrażany program naprawczy związany jest zarówno z produktami, jak i - przede wszystkim - ze sposobem dotychczasowej sprzedaży usług. Ten drugi aspekt to największy obecnie problem firmy. Wszelkie nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych zgłaszane są do prokuratury, tylko w ostatnim tygodniu firma złożyła kilka takich zawiadomień.

"Nie wahamy się wyciągać konsekwencje od nieuczciwych sprzedawców i bardzo krytycznie oceniać część dotychczasowych partnerów biznesowych naszej firmy - mówi Piotr Ostaszewski. - Nawet jeśli miałoby to oznaczać zakończenie współpracy z niektórymi z nich, jesteśmy w pełni zdeterminowani i przygotowani do takiego kroku."

Czy zatem warto zmienić sprzedawcę energii?

Tak, tylko należy zwracać uwagę na ofertę oraz sprawdzić wcześniej ile na takiej zmianie możemy zyskać, bo nawet niewielka miesięczna różnica cenowa daje w skali roku wymierne korzyści. Warto też korzystać z infolinii i kontaktu telefonicznego z firmami aby wyjaśniać swoje wątpliwości na etapie rozważania podpisania nowej umowy.




*NiesamowityDreamliner w Pyrzowicach ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
*Zniewalający wystrój restauracji Kryształowa Magdy Gessler ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO
*HC GKS Katowice od szatni ZOBACZ ZDJĘCIA TYLKO W DZ
*Ślązacyzazdroszczą Katalończykom autonomii: prawda czy fałsz? [CZYTAJ I SKOMENTUJ]

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
Reklama
44

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

oszukany

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

krzysiek (gość)  •

Mam pytanko czy ktoś próbował oddać sprawę do rzecznika praw konsumenta?

odpowiedzi (0)

skomentuj

OSZUŚCI

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

drugi-henryk (gość)  •

OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM,OBEJRZYJCIE SIĘ ZA SIEBIE I TRZY RAZY SPLUŃCIE !!!

odpowiedzi (0)

skomentuj

Jasne

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

naoczny swiadek (gość)  •

g****** komentarze ,że ktoś jest zadowolony proszę konkretne dane firmy bo nie wierzę :)

tak nawiasem to nie warto po prostu szczególnie dla G taryfy czyli domy itp. bo nie ma oszczędności ponieważ zużycie malutkie i całe zamieszanie wykiwało tych najbiedniejszych mowa o emerytach i rencistach ,a chcieli tylko mniej zapłacić. TAKA SZKODA I CO I NIC ZARZĄD SIE ZMIENI LEPIEJ JAK BY SPRZEDALI KLIENTÓW INNEJ FIRMIE I ZROBILI TO WSZYSTKO OD NOWA TAKA RADA

odpowiedzi (0)

skomentuj

BYŁY KLIENT

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

KLIENT (gość)  •

Niestety byłem jednym z naciągniętych klientów nie spostrzegłem się w porę że mogę odstąpić od podpisanej umowy w ciągu 10 dni. Po otrzymaniu pierwszych rachunków okazało się że zamiast oszczędności są tylko straty bo rachunki były wyższe niż u poprzedniego sprzedawcy.Po paru miesiącach udało mi się jednak zerwać podpisaną umowę co naprawdę było bardzo trudne gdyż kontakt z Energetycznym Centrum jest beznadziejny i twierdzą że mają 30 dni na każdą odpowiedz.Rozmowę telefoniczną można przeprowadzić jedynie z konsultantką która przyjmuje zgłoszenie i tak kolejne dni sobie płyną OSTRZEGAM WSZYSTKICH MOCNO SIĘ ZASTANÓWCIE ZANIM COKOLWIEK PODPISZECIE A SZCZEGÓLNIE Z NIMI !!!!!!!!!!!!!

skomentuj

nika

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

nika (gość)  •

Bylam w takiej samej sytuacji tyle ze umowe spisalam 7 lutego a odstapilam 24 nie przyslali mi zadnych rachunkow bo nie zerwalam umowy ze swioim dostawca jeszcze z nimi umowa obowiazuje mnie do 31 marca ale wczoraj przyslali mi pismo ze bede musiala zaplacic 300 zl ale nie wiem za co Pan placil jakas kare za zerwanie umowy ?

odpowiedzi (0)

skomentuj

Zadowolony

+11 / -10

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Aaaa (gość)  •

A jestem zadowolony.płacę mniej i jest ok.

odpowiedzi (0)

skomentuj

oszukana

+7 / -7

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

pokrzywdzona (gość)  •

mam im do oddania 1600zl ale pani od spraw konsumenta mi pomogla i oddaje sprawe do sadu ,walcze z nimi od listopada nie ufajcie nikomu z tej firmy.Pozdrawiam.

odpowiedzi (0)

skomentuj

Oszuści!

+20 / -10

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

poganka (gość)  •

http://faktymazur.pl/mragowo/757-energetyczne-centrum-bezprawnie-odlaczylo-jej-prad#

odpowiedzi (0)

skomentuj

Oszuści!!!

+10 / -9

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ja (gość)  •

Dziś zapukali do moich drzwi 2 przedstawicieli w garniturkach.I ich słodkie gadanie jaka pani śliczna ,gdzie takie piękne panie mieszkają,skąd pochodzą itp.Po posłodzeni fajnymi słówkami przechodzili do konkretów.że rachunki będą mniejsze,ile pani płać.Po czym zaraz chcieli dowód i PESEL.Jak im odmówiłam to już miny mieli nie tęgie.Juz nie było czułych słówek.Jeśli ja będę chcieć sobie zmienić dostawce to sama to załatwię,nie potrzebuje domokrążców.Ludzie uważajcie!

skomentuj

asd

0 / -1

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

xyz (gość)  •

ENEA sama nie podsunie ci zmiany sprzedawcy ;) bo to nie leży w ich biznesie a tym bardziej sprzedawca regionalny ;)
Ale bądźcie tępi dalej ja mam umowę z nimi i cieszę się oszczędzaniem Polaczki

odpowiedzi (0)

skomentuj

STOP Złodzieją

+13 / -10

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Karol (gość)  •

UWAGA NA zŁODZEJÓW 2-GIE AMBER GOLG FIRMA TUSKA? LUB CAŁEJ PO? ZŁODZIEJE OSZUKUJA LUDZI DOWODY MOGE PRZEDSTAWIC ALE CO MI JEDNEMU BIEDNEMY EMERYTOWI KTO WIE TO ZROZUMIE

odpowiedzi (0)

skomentuj

ropucha z ec

+27 / -11

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ewa (gość)  •

Przedstawicielka tak porobiła Mamę że teraz płaci rachuki powyzej 600zł a miała niecałe 300 gdzie emerytury ma 900 wiec gratulacje dla tej pani ze wykorzystuje niewiedze starszych osób naobiecywała tyle ze głowa boli

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 »
Reklama
Reklama